Největší sen X.

Největší sen X.

Anotace: Po dvou letech dopisuji svou povídku a hodlám pokračovat. Dnes spíš zamilovaná

Další den jsem jen seděla v lavici a nevnímala co se děje, protože jsem přemýšlela jak bych znovu navázala kontakt s Natem. Bylo to pro mě těžké, ale rozhodla jsem se, že si chci užívat i jinde než jen s Leyem. Přece jen za svůj krátký zbývající život bych měla stihnout co nejvíc věcí.
,,Ahoj…“ vyzněl do ticha můj nesmělý pozdrav ve chvíli kdy Nat odcházel ze dveří před školu.
,,Miky…?“ nechápal.
,,Nate, promiň za moje chování, nejen za včerejšek. Chtěla bych aby to mezi námi bylo jako dřív, ale nevím jestli mi odpustíš.“ Bála jsem se mu podívat do očí co mi odpoví.
,,Já bych byl moc rád. Ale zvládneš to? Nechceš být pořád s Leyem?“ cítila jsem slabou ironii v hlase.
,,Nemusím s ním trávit každou volnou minutu. Chci znovu chodit na kulec a mezi lidi. Pomůžeš mi s tím vid?“ usmála jsem se na něj.
Bylo vidět jak je šťastný a má mě rád. Neubránila jsem se myšlence, že by mohl být jenom můj. Ale to nebylo to na co jsem chtěla myslet. Určitě si dělal srandu, když řekl že mě miluje.

Večer už jsem seděla vedle Nata v baru. Kolem pár známých tváří. Povídali jsme si o všem možném, jako za starých časů. Dala jsem si nějaký ten drink a měla jsem skvělou náladu. Asi po dvou hodinách jsme se zvedli k odchodu. Sami jsme šli přes park, doléhaly k nám jen zvuky ze silnice a chabé světlo pouličních lamp. Asi ve mně sváděl boj zdravý rozum a alkohol, ale chtěla jsem sáhnout na jeho ruku a už ji nepustit. Rozum zřejmě vyhrál. Došli jsme před naši branku. ,,Nate, děkuju. Mám tě moc ráda.“ Normálně bych odešla domů, ale něco mě přinutilo stát. Ve slabém světle jsem viděla Nata jak se přibližuje s pootevřenými rty. Zavřela jsem oči a dostala nádherný polibek: ,,Já tebe taky vydechl.“ A než jsem se zmohla na další slova, odešel.
Večer jsem jen ležela v posteli a přehrávala jsem si celý večer. Nečekala jsem to. Nečekala jsem, že by se mi i něco takového líbilo. Ale po dlouhém přemýšlení jsem usnula.
Autor babykovboj, 10.02.2010
Přečteno 267x
Tipy 2
Poslední tipující: SWEET13
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí