Moje oblíbené místo

Moje oblíbené místo

Anotace: ...

Moje oblíbené místo...je vlastně všude, kde mám své kamarády. Mí kamarádi jsou pro mě jako tuha, jako tuha do propisky, když jí nemáte, propiska nefunguje a stejnak tak život bez přátel nefunguje. S mými přáteli zažiju spoustu krásných chvil a tím pádem se promě stane i neznáme místo kouzelným. Přemýšlela jsem, přemýšlela jaké místo si vybrat, ale nakonec jsem si vybrala své čarodějné místo. Nachází se u nás ve vesnici..je blízko lesa, rybníka a pole, na tomto místě vládne krásný klid a neskutečná síla zajímavé přírody. Na tomto místě se také nachází lavička tvrdá jako skála a živá jako voda, voda, která se hýbe v potoce. Posadíte se na na ni a už nebudete chtít odejít.. Oči se Vám přilepí ke špinavému rybníku se zelenými kousky prádla, ale ne neti to prádlo jsou to brčálové řasy, které vám oči už nepustí. Chladný vánek vane do nohou a zmocňuje se naší nálady. Nad mojí magickou lavičkou stojí strom. Takový strom jste opravdu ještě neviděli, je to král stromů. Ještě když se mi poštěstí, a na mém užasném místečku jsem se svými přáteli, kteří jsou vážně moc fajn. Ale i když jsem na svém krásném místě sama, mé myšlenky s větrem svazuje mé pouto s tímto krásným místem. Tato lavička, toto místo bude bude navždy žít, protože pro mě mooc znaméná a vždy bude znamenat. Moje lavička na mě bude vždy čekat.
Autor Kačeenka, 11.02.2010
Přečteno 262x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí