Nemoc

Nemoc

Anotace: Je to o mé nemoci a smutku.

Nemoc
Když jsem se narodila byla jsem moc nemocná. Měla jsem nemocný srdce a musela jsem jít na operaci. Byl my rok když jsem nastoupila na mojí první a né poslední operaci srdce. Nedovedu si představit, jak takové malé tělíčko operují na sále, ale musím. Občas přemýšlím co se asi tenkrát stalo, když jsem v pouhých 3 letech musela na druhou operaci srdce. To už jsem měla skoro jít do školky, ale návrat se nekonal. Byla jsem ráda, že jsem na světě a nastoupila do školky. Bylo mi pět let, když jsem šla na další předčasnou operaci, na kterou jsem měla jít až mi bude osmnáct a já budu dospělá. Ve školce to bylo príma, ale když jsem šla na svou poslední operaci, šla jsem potom do lázní. Tam jsem potkala spoustu kamarádů, ale moc jsem se těšila na svou sestřičku a rodinu. Teď je mi 23 let a já za pár let musím na další operaci srdce. Ptáte se proč? Vlastně je to operaci díky tomu, že jsem byla malá, když mě operovali a spolu se mnou rostlo i moje srdíčko a protože rostlo, tak mi stehy na srdíčku praskly a udělala se tam trochu větší díra než měla. Mám sice trochu strach, ale věřím, že vše dobře dopadne a já se budu cítit dobře. Mám skvělého přítele, který mi hodně pomáhá. Minulý týden jsem byla u doktora, který mi řekl abych byla uvědomělá s tím, že půjdu za 3 a 5 let na další operaci srdce. Jednoho dne se mi udělalo špatně, a tak jsem šla za doktorem. Ten mě poslal na vyšetření štítné žlázy a tam mi našli, že mám zvětšenou a zkroucenou štítnou žlázu. Musím celý život brát prášky, jinak bych musela jít na operaci anebo bych mohla hodněkrát potratit. A to by se mi zrovna moc nelíbilo. Pak jsem byla taky hrozně smutná, že to mělo dopad na moje zdraví taky na gynekologii. Dostala jsem zánět a streptokoka mezi nohama a nemohla jsem se milovat se svým Tomáškem skoro 2 měsíce. Dokážete si představit, jak to musel být pro Toma hrozné, když se nemohl milovat se mnou tak dlouho. Všechno se to na mě sesypalo jako domeček z karet. Pak jsem jela jednou autem s mojí maminkou do práce do Brna a blbě se mi dýchalo, jak to tam bylo zakouřený. Doktorka mi po týdnu řekla, že mám silnou alergii na tabák. To je můj konec, řekla jsem si. Tomášek se se mnou určitě rozejde, protože kouří a on by nepřestal a naši taky kouří a nic na to neřekli. Tak jsem skončila s pěti práškama a všichni mi říkají Prášku.
Autor PandaBear, 22.02.2010
Přečteno 211x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí