If I only could

If I only could

Anotace: I mě chytl fenomén stmívání(ale stejně si myslím, že knížky jsou o hodně lepší než film) Dá se tomu říkat 'pocitovka', rozhodně teda moje na téma Edward a Bella... Překonala jsem se a snad se mi to i povedlo:) Takže užijte si If I only could

Music: http://www.youtube.com/watch?v=yl8c_7UA5L4&feature=player_embedded


Bella:

Opustil mě. Nechal mě napospas mému smutnému osudu. Životu bez něj. Nikdy jsem nedoufala, že by se do mě mohl zamilovat. Ale stalo se to. A přesto tu teď sedím sama. Sama a opuštěná, pod rouškou temné noci, na vysokém útesu a pode mnou se zuřivé vlny tříští o chladné skály. Vím, že bez něj to už nejsem já. Bez něj nejsem nic.

Chtěla jsem žít svůj život jako by Edward neexistoval. Jako by nikdy nežil. Ale nešlo to. Nedokázala jsem zapomenout. Nedokázala. Rána v mém srdci se nedokázala zacelit.

Ne, nebolí mě to. Teď už ne. Vím, co mám udělat. Jak se zbavit všech tíživě sladkých, ale i bolestivých vzpomínek. I když to bylo to nejlepší, co jsem mohla zažít. Ty vzpomínky... Byla jsem za ně ráda, i když mě zraňovaly.

It doesn't hurt me.
You want to feel how it feels?
You want to know that it doesn't hurt me?
You want to hear about the deal that I'm making?
You,(be running up that hill)
You and me. (be running up that hill)

Kdybych mohla mít poslední přání, bylo by to jen jedno. Alespoň na kratičký okamžik ho zase spatřit a cítit jeho chladivý dotek. Ten, který vždy hojil moji bolest a zanechal jen štěstí.

Kdybych si mohla splnit svůj jediný sen, chtěla bych s ním být po celou věčnost.

Kdybych mohla doufat, že se vrátí... nikdy... nikdy bych to neudělala.

And if I only could,
I'd make a deal with God,
And I'd get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
Be running up that building.
If I only could, oh...

Chtěla jsem jen jeho. Na ničem jiném mi nezáleželo. Pořád jsem si promítala v mysli naše společné chvíle, které mi vždy dokázaly vykouzlit na tváři úsměv. Jeho nádherné tělo, které se ve slunečním svitu třpytilo, jako by bylo vytvořené z miliónů diamantů. Vlasy, které se bronzově leskly. Pobrukování, kterým mě každý večer uspával.

Všechno se rozplynulo v nenávratnu. Nevrátí se. Už nikdy nezažiju ty pocity. Nikdy. Byla jsem hloupá, když jsem si myslela, že by se do mě mohl zamilovat? Ale on mě miloval... Alespoň jsem si to myslela.Bylo to v jeho očích, v jeho srdci i gestech... Ale proč tedy odešel? Proč to říkal? Moje srdce se rozbilo na tisíce malých kousků a bez něj nešlo slepit.

Zvedla jsem se a šla na okraj útesu. Opřel se do mě studený vítr a já se otřásla. Nevědomky jsem si začala pobrukovat tu nádhernou píseň. Mou píseň. Po tvářích mi začaly stékat slzy, ale já je nevnímala. Nevnímala jsem nic, kromě jeho tváře, která se mi objevila před očima.

You don't want to hurt me,
But see how deep the bullet lies.
Unaware I'm tearing you asunder.
There is thunder in our hearts, baby

,A Bello, dávej na sebe pozor.' Hloupá věta, která mi stále zněla v uších. Jako kdyby byl vedle mě. Prudce jsem zavrtěla hlavou a zahnala ty myšlenky, ale jeho tvář stále zůstala. I přes slzy jsem se musela pousmát. Neopustí mě. Nikdy.

Zhluboka jsem se nadechla a skočila. Najednou jsme se cítila tak volná. I když to trvalo jen krátce, mě to připadalo jako roky. Byla jsem ráda, že to všechno skončí.

Is there so much hate for the ones we love?
Tell me, we both matter, don't we?
You, (be running up that hill)
you and me. (be running up that hill)
You and me won't be unhappy.

Proud mě stahoval dolů. Do nekonečné temnoty, tam, kde je pusto a prázdno. Nebojovala jsem. Neměla jsem proč. Temnota mě pohltila.Ticho, které mě obklopovalo bylo náhle přerušeno něčím hlasem. Jeho hlasem. Slyšela jsem ho v dálce. Vysoko nad hladinou. Možná, že to byl jen výtvor mé fantazie, ale mě se to líbilo. Byla to až moc skutečné.

Najednou jsem okolo sebe cítila něčí ruce. Vím, že byly jeho. Nebyla to jen moje fantazie. Byl to on. Vrátil se, protože mě miluje. Něco ve mě začalo jásat, ale já věděla, že tohle je konec. Nezachrání mě. Je už moc pozdě, nepodaří se mu to. Svůj boj jsem už dávno prohrála.

Sbohem Edwarde. Sbohem má lásko. Jednou se zase sejdeme. Slibuji.




Edward:

Díval jsem se na nehybnou Bellu a hrudí mi projížděla bolest. Padl jsem na kolena a vzal její bezvládné tělo do náruče. Kdyby moje srdce bilo, jistě by už dávno puklo pod tou strašlivou bolestí několika posledních měsíců. Toužil jsem vrátit čas, aby to všechno mohlo být teď jinak. Jinak.. Možná i... možná by se dalo vše změnit a já s ní mohl být. Bože, proč jsem jen přišel tak moc pozdě.

Byla to moje vina. Věděl jsem to. Do konce své existence si to neodpustím. Udělal jsem největší chybu co jsem mohl, a budu za ní pykat. Nikdy jsem neměl odejít a nechat jí napospas všemu zlu.

,,Nikdy," zašeptal jsem do jejích vlasů, které voněly po jahodovém šampónu. Moje hruď se otřásala tichými vzlyky a já toužil zemřít. Byla moje všechno a já jí nedokázal ochránit. Nedokázal. ,,Odpusť mi to, srdíčko." Prosím...

Nesmíš mě opustit.

Bože ne! Proč mi bereš to jediné, po čem jsem za celou svou věčnost toužil. Proč mi bereš moje všechno? Proč, sotva jsem poznal, co doopravdy znamená láska a teď jí mám ztratit?? Ztratit jediný důvod mého bytí.

,,PROČ???" zařval jsem do prázdnoty ztichlé pláže. Proč jsi mi to udělala lásko? Kdybych jen mohl, zemřel bych místo ní. Zemřel bych, aby ona mohla žít.

And if I only could,
I'd make a deal with God,
And I'd get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
With no problems.

Toužil jsem po jejím hlase, po jejím úsměvu, kterému jsem nikdy nedokázal odolat.

Byla láska mé existence. Můj nekonečně dlouhý život bych vyměnil za jednu jedinou vteřinu její přítomnosti. Chtěl jsem ho prožít s ní, ale trvalo moc dlouho, než jsem pochopil, co je správné.

Proklínal jsem se za to. Tak moc jsem chtěl, aby se to nestalo.

Chtěl jsem znovu cítit dotek jejích prstu na své kůži, na svém obličeji. Její rty na těch mých,. Její poddajné a teplé tělo, na mé chladné, tvrdé kůži.

Chtěl jsem vrátit čas a doufat, že se vše spraví. Že vše bude jinak...

Díval jsem se do jejích nehybných očí a přemítal, jestli opravdu existuje nebe. Doufal jsem, že ano. Andělé přece patří do nebe nebo snad ne? Ptal jsem se sám sebe.

Bezděčně jsem sevřel její tělo ve své náruči a políbil ji na rty. Pořád tak měkké a sametové, přesně jako kdysi.

Let me steal this moment from you now.

Vzpomněl jsem si na první polibek, který jsem od ní dostal. Nejdřív byl tak něžný a váhavý, ale když cítila, jak se okolo ní obtáčí moje ruce, rychle ho prohloubila. Pousmál jsem se nad tou vzpomínkou a naposledy jsem řekl: ,,Miluju tě, Bello. Můj krásný anděli. Miluju."

Let's exchange the experience

Najednou jsem věděl, co musím udělat. I když to bylo sobecké. Ale chtěl jsem ji. Když ne tady, tak někde jinde. Hlavně být s ní. Musel jsem to udělat. Jen tak jsem s ní mohl být dál.


If I only could, be running up that hill
If I only could, be running up that hill
If I only could, be running up that hill
If I only could, be running up that hill


Budeme spolu, už navždy.

If I only could, be running up that hill
If I only could, be running up that hill...

Zvedl jsem se i s Bellou v náručí, dívajíc se jí stále do očí a vydal jsem se na cestu do pekla...

If I only could, be running up that hill...
Autor Ellie01, 28.02.2010
Přečteno 214x
Tipy 1
Poslední tipující: Emilly
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí