4x Proč miluju

4x Proč miluju

Anotace: Jen takový drobný postřehy z mého života.

Proč miluju zimu.


Miluju, když začnou padat první sněhové vločky. Ráda se dívám z okna, jak dopadají na parapet a tají.

Miluju stavění sněhuláků, koulování a sáňkování a vůbec si nemyslím, že jsem už na to stará.

Taky miluju předvánoční úklid. Člověk najde tolik věcí...

Miluju zdobení Vánočního stromečku. Miluju třídění baněk podle barev a miluju baňku v podobě čerta, která je stará snad sto let. Jestli se někdy rozbije, budu strašně nadávat.

Taky miluju vůni cukroví a ráda ho vytahuju z trouby. Asi proto, že sama jsem trouba a že mám ráda maminčiny obrovský chňapky.

Miluju Vánoce proto, že jsem s lidmi, které nadevše miluju. S maminkou, tatínkem a bráškou. Na ničem jiném mi nezáleží.

Miluju nošení rukavic. Mám jich snad tisíc. Důvod je praktický, nejsou aspoň vidět mé okousané nehty.

Miluju koukání na filmy při světle svíčky. Je to úchylný a zároveň úchvatný! Doporučuju.

Miluju, když venku mrzne a já můžu ležet v pelíšku se svou kytarou a notebokem a popíjet k tomu výborný svařáček. Mimochodem nejlepší umí můj tatínek.

Miluju víkendy strávené se skripty a nebo v práci. Ikdyž mě to někdy děsně štve, většinou to beru jako radost a spestření víkendu, ne jako trest.

Miluju horký sprchy. Když dopadá horká voda na mé chladné tělíčko a pomalu mě rozehřívá.

Miluju, když po ní mohu vlízt přímo do pelíšku a koukat se na další díl Big beng theory.

Miluju tlustý ponožky. Dokonce v nich někdy i spím.

Miluju ostré zimní sluníčko. Neuvěřitelné kolik energie mi dokáže dát. A jaké výkony pak dokážu podat.

Miluju tlustý knížky. Ať už je to román o čemkoliv, přečtu ho během zimy raz dva a ráda.

Miluju čaje. V zimě je jejich sezóna a já toho ráda a plně využívám.

Miluju zamrznuté rybníky. Zvlášť ten, co máme za humny. Nemusím se na něm zrovna prohánět, stačí, když ho vidím.

Miluju zimní bazény. Jsem ráda, že existují (hlavně ty, co mají tobogán), jinak bych moc trpěla.

Miluju zimu i proto, že můžu nosit různé kabátky a svetříky. V létě jich totiž moc nevyužiju. Taky miluju svý nový kozačky. Jsou fakt sexy!

Miluju tanec v klubu. S bráškou jsme skvělá dvojka. Díky bohu si každý myslí, že spolu chodíme.

Miluju zimu proto, že je naprosto jedno co mám na hlavě, protože to přikryju čepicí. Tudiž je úplně fuk, jestli jsem střapatá nebo učesaná.

Miluju zimu, protože jde provozovat řada "zimních sportů", jako například badminton, plavání, posilování, bruslení nebo třeba blej gaučing.

Miluju nakopování, nikdy si toho nekoupím tolik, jako v zimě. Hlavně toho jídla a pití. Pitím nemám na mysli vodu.



Proč miluju jaro.

Miluju jarní střevíčky. Už od malička.

Miluju jarní šatičky. Už od malička.

Miluju velikonočního beránka. Ikdyž mu většinou připeču zadek.

Miluju zavřené tulipány pokryté ranní rosou. Úžasný pohled na ně je zvlášť tehdy, když jich na zahradě máte rovnou tisícovku.

Miluju kvetoucí třešeň v naší zahradě. A miluju ji ještě víc, když promění své květy v plody.

Miluju zvířátka, která přicházejí na svět. Když jsem u toho, je to pro mě ten nejkrásnější pocit na světe.

Miluju, když to venku začíná vonět. Když rozkvete louka a začnou lítat motýli.

Miluju vůni a chuť kávičky v Paříži. Paříž a květen, to je už teď tak trochu má tradice.

Miluju jízdu na kole. Polem, do kopce, kolem lomu, lesem a z kopce směrem domů.

Miluju minigolf a věřím, že jednou tu síť prostě zdolám.

Miluju svou koženou bundičku. Kluci po ní hrozně slintaj.

Miluju červen, který plni misky jahodami. A šlehačkou.

Miluju začátek běhací sezóny. Zvlášť kolem našeho rybníčka.

Miluju, když si poprvé obleču své rudé plavečky a vystavím své tělíčko pichlavému sluníčku, které mi za odměnu namaluje na tvářičce spoustu pih. (informace pro pány: nesčetně mnoho).

Miluju sledování filmů z druhýho patra poschoďový postele. Chalupa má prostě svá kouzla.

Miluju sobotní snídani, kterou připravuje moje maminka. Ona skutečně dokáže vykouzlit na tvářičce úsměv a hlavně dokáže potěšit jazýček i bříško. Strašně ji miluju.

Taky miluju nedělní odpoledne, která jsou plná dortíků nebo koláčků, vynikajicí maminčiny kávičky a taky plných bříšek ještě od oběda.

Ale stejně nejvíc miluju to, když si sednu na houpačku, zavřu oči a vnímám tu nádhernou vůni. Vůni něčeho nového, vůni jara.




Proč miluju léto.

Miluju horká letní rána. Ty představy, co mě ten den čeká, jsou senza.

Miluju vůni sena. Miluju, když ho obracím, když ho dáváme do kupky, když na něm ležím.

Miluju žhavé letní večery a noci. Vůbec mi nevadí, že spím jen v košilce.

Miluju naše ohniště. Praskání dřeva a žár kolem něj jsou prostě úžasné.

Miluju rozkvetlé louky, kukuřičná pole a k zbláznění maliny, jahody a hrášek.

Miluju koupání se v lomu.

Miluju chození v plavkách, šatičkách a sukýnkách a všech těch letních věcech. Prostě paráda.

Miluju letní kino. Samozřejmě, že i to zimní, ale v létě taky víc.

Miluju ježdění na svým (sto let) starým kole. Miluju totiž, když se za mnou lidi otáčej a říkaj si: No ty vole! Brzdi sakra!

Miluju lesy. Miluju tu vůni, miluju bedličky a k smrti miluju praskání větviček pod nohama.

Miluju borůvky. A maminčiny koláčky z nich. Chuť je naprosto vynikající.

Miluju pavouky a všechnu tu havět co ostatní lidi nenávidí. Ráda je sleduju. Ráda je zachraňuju. Ráda si s něma hraju.

Miluju cestování. Kamkoli. Na čemkoli. Kdykoli.

Miluju studený pivečko podávaný v mé oblíbené hospůdce. Ikdyž už po třetím to domů trvá o něco dýl, to víte oklika.

Miluju vůni grilu a hlavně ty produkty na něm vytvořené. Tatínek umí fakt nejlepší.

Miluju odpolední kávičku podávanou s vynikajícími dortíky od maminky v/u bazénu. Miluju večerní podávání vínečka v/u bazénu.

Miluju nafukovací potvory do vody. Je to fakt sranda.

Miluju potápění, plávání všemi možnými styly a taky dlouhatánský tobogány.

Miluju letní bouřky. Nádhera.

Miluju stín pod naší jabloní. Tam se fakt nejlíp kreslí, plete nebo háčkuje. Jo jo, nejlíp mi to jde v létě. Paradoxně.

Miluju zataženou oblohu a čtení erotické prózy.

Miluju jizdu na svých kolečkových bruslích, ikdyž ty odřené kolena se pak těžko maskují.

Miluju letní festivaly plné jídla. Hlavně guláše. Mňam.

Miluju zavařování a vyrábění marmelád. Domácí je nejlepší.

Miluju sledování hororů při světle hvězdiček. Opět asi úchylný, ale venku je to fakt lepší než vevnitř pod peřinou.

Miluju pláže. Kdekoliv.

Miluju balení se na dovolenou. Adrenalin fakt na maximum.

Miluju opalování, vůni krému a svý hnědý nožky.

Miluju večerní fotbal, badminton, volejbal, vybíjenou, skovávanou a taky naši houpačku.

Miluju počítání hvězdiček. Každý rok jich je víc a víc...

Miluju letní úplňky. Jsou fakt rajcovní.

Miluju letní botičky, ale taky miluju, když mohu běhat bosa.

Miluju odpolední víkendová povídání se sousedkou. Ona má ty nejlepší rady do života a taky je to báječná holka.

Miluju konec prázdnin. Začínají být chladná rána a ve vzduchu je cítit podzim.


Proč miluju PODZIM

Miluju podzim, protože voní. Voní vůní tak neskutečnou, až z toho člověku běhá kolikrát mráz po zádech.

Miluju chladná podzimní rána. Když si oblíkám svůj Pařížský svetřík a zebou mne palečky na nohou.

Miluju babí léto. Kompletně.

Miluju západy slunce za červeně zabarvené stromy našeho lesíka.

Miluju deštivé dny a začátek topné sezóny.

Miluju dušičky. To tajemno kolem mne.

Miluju halloween. Hlavně dýňový kompot. I ten film, se ví.

Miluju svou depresi. Přichází každý rok v přibližně stejnou dobu. A trvá fakt dlouho.

Miluju čerstvý burčák. Bohužel i z toho se dá opít.

Miluju, když začne padat listí. Chodit v něm je paráda.

Miluju, když vítr fouká a vše kolem se mi klaní...
Autor Lady-Scarlet, 02.03.2010
Přečteno 493x
Tipy 3
Poslední tipující: lucajda89, Pythonissa__
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tip**

10.03.2010 19:02:00 | Pythonissa__

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí