Nenávist je mi oporou

Nenávist je mi oporou

Anotace: Našla jsem ji ve svých starých spisech. Snad se bude líbit.Je toho jen kousek a další díly zřejmě ani nebudou. Nevím jak pokračovat. Je to velmi stará povídka a napsaná když jsem měla zřejmě nějaký problém a někoho jsem nenáviděla.

Je ráno. Pobouzím se do pro mě krásného dne. Pro ostatní je smutný,ošklivý a pochmurný. Je prvního listopadu. Je temno a zima. Mlha a pomalu se z oblak spouští sníh.
„Sáro! No tak Sáro! Už je snídaně pojď dolů!“ křičí moje máma když už sedí u stolu.
Je mi horko a bolí mě hlava. Tohle ale není horečka. To je nenávist. Věděla jsem to už od té chvíle, kdy jsem otevřela oči a prokoukla oknem na nový den. Pořád ještě ležím v posteli a koukám se na lidi v depresi a zoufalství. Všichni tak spěchají a uhánějí kam potřebují. Všichni se tak mračí.
Bydlely jsme hned u hlavní silnice. Kolem byli obchůdky a plno stánků. Ano, bydleli jsme uprostřed nákupního centra.
„No tak, Sáro vstávej a vylez z postele.“ Volala pořád dokola mamka a lámala si hlavu nad tím jestli mě má chleba namazat paštikou nebo jen máslem. Čaj byl stejný jako posledních pár dnů.
Byli jsme chudí a tak jsme si nemohly dovolit luxusní věci. Sotva jsme uživily mojí starší sestru na střední škole. Dokonce jsme si nemohly dovolit ani nové boty. Já vím! Příšerné. Ale v naší situaci jsem se tímto způsobem života naučila žít..
Poslední dobou přemýšlím o nenávisti,lásce,štěstí a zákonu schválnosti. Přišla jsem na to! Nenávistí se živíme,láskou se uspokojujeme a štěstí neexistuje, a zákon schválnosti-no vlastně taky neexistuje. Všechno má na svědomí osud. Nic víc v tom není.
„Už jdu.“ Zařvu na mamku a běžím z mého pokoje do velmi malé kuchyně. „Kde si byla tak dlouho? Myslela jsem si že zase zaspíš jako včera a předvčerem a před předvčerem… No prostě skoro pokaždé zaspíš.“ „Ano mami, o tom už jsme mluvily.“ „No jak myslíš dítě.“ Rychle jsem do sebe naházela to co jsem dostala k snídani a šla do školy.
Autor Veracub, 04.03.2010
Přečteno 462x
Tipy 1
Poslední tipující: Kapka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Podle mého názoru píšeš zajímavě, umíš se pěkně vyjadřovat... hezky se to čte, fakt, škoda že není pokračování... ahoj!

21.05.2010 14:16:00 | Kapka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí