Místo rozebírání Fausta, vzrůšo na záchodcích

Místo rozebírání Fausta, vzrůšo na záchodcích

Anotace: Jste ve škole, nudíte se,..Ale když vám kluk podstrčí pod ruku vzkaz, abyste zašla na záchodky, rozzáříte se a den se změní k lepšímu..

Středa, nudná hodina němčiny. Teda vlastně dvouhodinovka. Rozebíráme Fausta, podle učitelky nic zábavnějšího není. My nato ale máme poněkud jiný názor. Když se po chvíli probudím z polospánku, máme si sednout do skupinek. Jdu za kámoškama, ale ještě se k nám přidá jeden kluk, Andrej. Dostaneme úkoly, ale nikdo nemá chuť je zpracovat a tak si čmáráme nesmyslné kresbičky do sešitu. Po chvíli se Andrej zeptá, jestli by nemohl jít na záchod. Když odchází, podstrčí mi pod ruku krátký vzkaz. Znuděně ho otevřu, ale i tak by mě zajímalo, co mi asi tak může chtít. „Jestli máš chuť..., přijď za mnou!“ stálo na papírku. V tom okamžiku mi tělem proběhl nepopsatelný pocit. Měla jsem najednou víc energie a cítila jsem se skvěle. Kouknu se na holky a ty na mě pokyvovaly, abych tam šla, aniž by viděly co mi napsal. Učitelka mě tam určitě nepustí. Bude chtít, abych počkala než přijde on. Nakonec jsem se jí zeptala a ona: „Dobře, tak si rovnou uděláme přestávku.“ Já jsem neváhala a šla na záchodky.
On tam už čekal. Beze slova mě něžně políbil a zatáhl do jedné kabinky na holčičích záchodcích. „Tady to bude bezpečnější“ dodal a já jsem se na něj pousmála. Vždycky mi připadal něčím zvláštní, něčím zajímavý a výjimečný. Sundal mi tričko, opřel si mě o stěnu kabinky a začal mě líbat, tentokrát vášnivěji. Abych v tom nebyla sama, sundala jsem tričko i jemu. Přála jsem si, aby tahle chvíle nikdy neskončila. Hladili jsme se a osahávali, až jsem najela rukou na jeho zip u kalhot. Ucítila jsem, jak ho má tvrdýho. Chtěla jsem ucuknout, ale řekl: „Neboj.“ a pomohl mi s rozepínáním zipu. Rukou mi naznačil pohyb, který mu byl příjemný. Vyhonila jsem mu ho, on mě za odměnu vyprstil. Bylo to nádherné. První jsem se styděla, ale on byl jemný a snažil se. Vypadalo to, jako že je zkušený. První mi přejížděl po poštěváčku. Byla jsem v sedmém nebi a slastí jsem se prohýbala. Potom mi tam strčil zprvu jeden prst, ale po chvíli jsem tam měla dva. Byla jsem vzrušená, ale on přestal. Přála jsem si to zopakovat. On se ale podíval na hodinky a prohlásil, že bychom už měli jít. Že i takhle to je dost nápadný. Já jsem jenom kývla hlavou, oblíkli jsme se a ještě jsem ho políbila, jakože se mi to líbilo.
Vrátili jsme se do třídy. Všichni skoro spali, jenom učitelka četla ukázku z díla, které tak důkladně probíráme. Posadila jsem se a usmála na holky. Chtěly všechno vědět, já jsem jim ale řekla, ať se večer kouknou na maila, že tam si všechno přečtou. Poslala jsem jim tenhle text... :)
Autor Smejkotie, 01.04.2010
Přečteno 377x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí