Dobrodružství u popelnic

Dobrodružství u popelnic

Anotace: Každý už určitě něco zažil,ale chtěli byste zažít tohle?

Šla jsem vynést odpadkový koš. Vešla jsem do prostoru u popelnic, když v tom jsem ho spatřila. Stál opřený o cihlovou zeď, v puse cígo. Byl dost pohledný. Měl kaštanově hnědé vlasy shozené do čela a jasně modré hluboké oči. Špikoval mě pronikavým pohledem. „Hej kočko!“ křikl. otočila jsem se. Típl cígo a přiblížil se ke mě. Měla jsem trochu strach. „Jak se jmenuješ?“ zeptal se. Nevěděla jsem, co si o něm mám myslet, ale byl pohledný a zdál se být i milý, tak jsem mu ho prozradila. A on mi prozradil svoje. Jmenoval se Patrik. Řekla jsem, že musím domů, on mě však přemluvil a tak jsem tam s ním zůstala. Kecali jsme o všem možným. Po chvíli mě začal vášnivě líbat. Chtěla jsem se mu vytrhnout, ale držel mě pevně. Nakonec jsem se podvolila. Na druhou stranu to nebylo zas tak špatné. Líbali jsme se již notnou chvíli, když začal sjíždět rukou k mému rozkroku. Nejdřív jsem se mu chtěla vytrhnout, ale bylo mi už 17 a ještě jsem neměla kluka, tak jsem toho nechala a poddala se zcela jeho vůli. Druhou rukou jemně mačkal má prsa a jazykem dál pátral v mé pusince. Obratně mi rozepnul kalhoty a kalhotky byly taky v mžiku dole. Styděla jsem se, ale jeho ruka mi dodávala vnitřní pocit bláhové jistoty. Jemně mi kroužil prstem po poštěváčku. Byla jsem velmi vzrušená a přistihla se, že bych chtěla víc. Opatrně jsem rukou zajela k jeho rozkroku. Cítila jsem tam bouli, ale to už se ode mě odtrhl a sám si rozepnul kalhoty a sundal trenýrky. A pak jsem ho spatřila, byl velký. Patrik vzal do dlaně moji ruku a položil ji na něj. Nejistě jsem ho začala hladit. Pomohl mi a za chvíli už mi to šlo samo. „Takhle to bude lepší.“ řekl, vzal do rukou moji hlavu a přinutil mě, abych si klekla. Strčil mi ho do pusy a za chvíli jsem ji měla plnou jeho spermatu. Vtáhl ho a opřel mě o zeď. Roztáhl mi nohy a zkušenými ústy mi zkoumal moji kachničku. Vzdychal jsem blahem a po chvíli mnou projel nádherný orgasmus. Dál zkoumal jazykem mé útroby a pak se začal pomalu blížit k mým bradavkám. Vzal jednu do úst a sál, totéž udělal i s druhou. Pak je střídal tak dlouho, než jsem došla k dalšímu orgasmu. poté jsem mu ho znovu vykouřila. Tentokrát tak, že mi samou slastí div nevyrval vlasy. Pak k tomu došlo. Posadil mě na nízkou popelnici, do které dáváme baterky. Nasadil ho do mé jeskyňky a začal ho do mě strkat. Nejdřív jel pomalu, ale pak začal přirážet. Trochu to bolelo, ale pak jsem byla v sedmém nebi. Naposledy jsem mu vykouřila. Pomohl mi se obléci, políbili jsme se a on odešel. Vyhodila jsem odpadky a plna příjemného zážitku jsem spěchala domů.


Teď je to rok, co jsem se s ním milovala a já sedím na lůžku v nemocnici. Diagnóza je jasná. Nakazil mě virem HIV. Asi brzy odejdu z tohoto světa, protože jsem k tomu chytla rýmu a chřipku, proto teď píši tento příběh, Abyste vy, co to čtete měli oči otevřené a nevěřili každému, kdo má hezké vzezření. Sbohem
Autor Smejkotie, 01.04.2010
Přečteno 289x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí