Nešťastná láska

Nešťastná láska

Anotace: taková otázka 10ti minut ;)

Někdy přemýšlím co je těžší.... Zůstávat tu a den za dnem trpět tu nezkutečnou bolest, která se ve mně znovu a znovu probouzí, nebo to vše jednou pro vždy zkončit...
 Vždy jsem hledala lásku.. chtěla jsem aby to bylo něco vyjimečného, ale vždy jsem zažila jen zklamání, přemýšlím takhle jeden večer, ležíc na své osamělé posteli, dívajíc se do otevřeného okna, kde tu a tam prolétne nějaký lístek. Je mi 17... mám život před sebou... ale nezvládám to.
Všude jsem totální outsider... Našla jsem si kluk... byl o rok starší než já a byli jsme spolu skoro půl roku. Byly to nejkrásnější chvíle v mém životě až do dnes... do doby, než jsem mu šla naproti na fotbalový stadion, kde měl zápas. Chtěla jsem ho překvapit a naivně jsem si myslela že bude rád když mě uvidí. K mému šoku šel hned po zápasu na nejbližší tribunu, kde se začal líbat s vysokou hubenou blondýnou... stála jsem nehybně a koukala se na ně, jak kdybych mohla něco změnit. Najednou se otočil směrem ke mně a mě vyhrkly do očí slzy. Utekla jsem domů, napustila si horkou vanu, a od té doby brečela... ''crrrrrrr'' probudí mě z toho to blouznění zvuk mého mobilního telefonu. Došla mi sms... pomalu po něm šahám a bojím se okamžiku kdy zmáčknu na přečíst... „Ahoj lásko.. omlouvám se.... chtěl jsem zkusit něco jiného, ale vím ž eto byla chyba.. miluju jen tebe...'' Hajzl!!! pomyslím si a rozbrečím se ještě víc znovu si promítajíc všechny okamžiky, kdy jsme byli spolu... Ve stolku mám od doktorky předepsané prášky na spaní.... Vezmu plato a dám si 20 malinkých pilulek na dlaň.... a zapiju je vodou. Asi po deseti minutách se mi začne točit hlava, tak jdu pomalu k oknu.... pod ním stál ON, ale já neměla sílu na něj zavolat.... zkusila jsem jít dolů, v naději že mě zachrání od té největši pitomosti co jsem udělala, protože mobil byl nyní pro mě nepoužitelný....

O dvě hodiny později šli domů rodiče z práce, a uviděli stát jejího chlapce, který jim vysvětlil co se stalo. Byli na něj naštvaní ale nechtěli aby jejich dcera o něco přišla. Vzali ho tedy do domu, ale když otevřely dveře, zpatřili pod schodama ležet dívku, která v ruce svírala papír s nápisem „Miluju tě... Prosím odpusť mi''
Autor Kikki, 05.05.2010
Přečteno 238x
Tipy 2
Poslední tipující: Poeticka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí