Incident 4.část

Incident 4.část

Anotace: Drama mladého muže, který přežil masakr uprostřed Afriky.

Po dlouhé cestě dojeli k jejich táboru, který stál blízko maličké vesnice. Spíše to bylo pět chatrčí natěsnaných vedle sebe. Fiat zaparkoval vedle jednoho domku se střechou zřejmě z palmových listů. Jen co vystoupily si Martin začal protahovat nohy, měl je pěkně ztuhlé. Očekával, že jejich příjezd vzbudí mezi vesničany pozornost. Ale opak byl pravdou. Nikdo si jich nevšiml.
Místní domorodci jen otočili hlavou a zase ji dali zpátky.
Alex si všiml Martinova pohledu a řekl.
"Oni už jsou na nás zvyklí, náš tábor tu působí už dva roky a už z nás nejsou tak vyjevený jako když jsme tady začínali."
Hned co se rozkoukali vytáhli z kufru auta své věci a spolu s Alexem a Paulem vyrazili k táboru.

Tábor tvořilo asi 15 stanů, které stáli v rozestupech asi tří metrů od sebe. Uprostřed tábora stál větší stan ve kterém byla kuchyně. Hned vedle ní byly stoly se židlemi, kde sedělo pár lidí.
Martinovi a Frantovi byl ukázán jejich stan. Během vybalování jim Alex s Paulem vysvětloval co a jak.
Dozvědeli se, že v současnosti vybraná skupina mužů pomáhá domorodců kopat kanál a ženy se věnují dětem.
"Samozřejmě to není povinné" dodal Alex.
"Ale tak trošku se to od vás čeká" pokračoval.
"A také se zde organizují různé akce, a poté zbývá ještě dost volného času".
"A kde je tady záchod?" zeptal se Franta, který už skončil s vybalováním a teď se rozhlížel kolem sebe.
Paul mu ukázal starou, shnilou kadibutku. Martin nečekal hotelovou toaletu, ale tohle uzemnilo i jeho.
Kadibutka stála na dřevěné plošině která byla upevněná k zemi řadou velkých polen mezi nimiž se dala zahlédnout roura ze záchodové mísy, která mizela v
zemi. Ze stěn kadibutky se odlepovala barva a dřevo pod ní vypadolo jak pěkně prožrané od roztočů.
Franta se zašklebil."A je tady ještě jiný záchod?"
"Ale jó v lese" odpovědel Paul načež se Franta zašklebil ještě víc. Martinovi neušlo, že se Paulovi zvednul koutek úst.
Autor Mr.Holmes, 09.05.2010
Přečteno 230x
Tipy 1
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobrý čekám na další čast,až bude další?

13.05.2010 20:06:00 | Radek.oslov.Šafárik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí