POZVÁNKA

POZVÁNKA

Anotace: Na kološlapný výlet okrašlovacího spolku Kolozmas Kosmonosy na Kokořín.Po stopách hraběte Ferdinanda von Zeppelin vzduchoplavce,pašíře,erektika ,spermona,sexuálního štvance a dobrodruha dne ..

Zpráva četnické stanice osady Mlčení v Kokořínském dole ze dne 29.5.1903.Nalezeno bylo torzo balonu k létání ve výškách určenému.Majitel a hledaný pašíř hrabě Ferdinand von Zeppelin vnu ni vůkol nalezen nebyl.Dva náhodní svědci Kulhánek a Šefčíková mlčí.Kulhánek předstírá náhlou ztrátu paměti,Šefčíková žaluje do novin a hrozí oprátkou.Hrabě zatím prchá.Konec zápisu četnické stanice Mlčení v Kokořínském dole.Proto vás zveme na výpravu po stopách hraběte von Zeppelin do Kokořínského kraje.Zde hrabě během útěku zanechal řadu významných stop.Například v obci Vojtěchov u sedláka Pandrloubka oznamuje čeládce,že nevolnictví již bylo zrušeno a sedlák Pandrloubek je synek bývalého nevolníka dnes zemana Šmidly z Humprechta.Hrabě navštěvuje i řadu hostinců a je vždy vítán domorodým lidem.Zanechává za sebou vždy velký dojem a zvláště nezaplacený účet.Na hradě Kokořín zakládá proti vzducholodní základnu .Stopa jeho končí v městě Mšenu,zde sedá na vlak jako pomocný topič a prchá ku Vídni.Tedy vzhůru nášlap.......
Autor warčelák, 13.05.2010
Přečteno 291x
Tipy 1
Poslední tipující: DnyVunoru
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí