FF(TH)-Sen 1. díl

FF(TH)-Sen 1. díl

Anotace: FanFiction o TokioHotel:DXD

Tom se procházel s Billem v parku. Povídali si o všem možném a potom došlo i na Billovu romantiku.„Brácha, já tě nechápu. Co z toho máš, když se s ní vyspíš a pak už ji v životě neuvidíš.“ „Já nevím, Bille. Poslední dobou jsem o tom dost přemýšlel. Je s tím konec.“„To myslíš vážně.“ koukl na něj nechápavě Bill. Je to asi týden co si Tom uvědomil, že potřebuje někoho vedle sebe. Někoho kdo by ho poslouchal a utěšil. Bál se to Billovi říct. Myslel si, že by se mu vysmál. Ale teď se rozhodl mu to povědět.„Víš, Bille, cítím se sám.“ Večer se šel Tom opět projít do parku, aby si vyčistil hlavu. Procházel se celým parkem, když v tom ji uviděl. Na mostu, opřená o zábradlí stála dívka v černých roztrhaných šatech. Dlouhé černé vlasy jí šlehaly do obličeje. V obličeji byla bílá jako stěna. Měla výrazné tmavě modré oči, byly však prázdné. Nebyl v nich žádný život. V ruce držela červenou růži, pomalu ji otáčela a trhala její lístky. Tom na ni nemohl přestat koukat. Jako by ho omámila. Přitahovala jeho zrak nějakým kouzlem. Sedl si tiše pod strom a pozoroval, jak ji vítr čechrá dlouhé vlasy, jak pomalu trhá lístky růže a hází je do vody. Najednou se mu začaly zavírat oči. Pohodlně se položil do měkké trávy a usnul.
Mezitím na hotelu
„Kruci kde ten Tom je?“ přešlapoval nervózně Bill po hotelovém pokoji. „Já nevím, Bille, nepůjdeme ho hledat?“ navrhl Gustav. „To je dobrý nápad, ráno se choval nějak divně. Všichni tři se zvedli a šli Toma hledat. Tom je skoro každou noc v nějakém klubu, ale teď se někam vypařil a nic nikomu neřekl. Kluci pročesávali hotel a všechny kluby v jeho okolí. „To nemá cenu, v žádném klubu není, mobil má doma a já už fakt nevím, kam by jinam šel.“ začínal Bill zoufat. Měl o své dvojče strach. Ještě nikdy nešel ven, aniž by mu to neřekl. Vraceli se parkem. To poslední co by je napadlo, bylo to, že je Tom tam. Šli po cestě mezi vysokými stromy. Najednou si Bill všiml obrysu postavy ležící pod stromem. Přiběhli k ní a všichni si nahlas oddechli. Tom ležel pod stromem jako nemluvně. Bill do něj opatrně strčil. Neměl nejlepší pocit. „Tome, bráško, vstávej.“ snažil se ho probudit. Tom otevřel oči. Bill k němu skočil a prudce ho objal. „To nemůžeš dát o sobě vědět.“ řekl naštvaně Bill. „Promiň, brácha, já tu trochu usnul.“ omlouval se Tom. Kluci mu pomohli vstát. Tom se otočil za sebe směrem k mostu. Myslel, že tam ta dívka bude, ale asi se mu to jen zdálo.
Autor NikiSsS, 14.05.2010
Přečteno 280x
Tipy 2
Poslední tipující: DafosheQ
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hafooo...další dílek!!!

14.05.2010 13:22:00 | DafosheQ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí