SBOHEM

SBOHEM

Anotace: Nechápu to...

Proč je život tak moc krutý, že mi vezme někoho, na kom mi moc záleží.. ?
Vezme mi něco, za co už nikdy nenajdu náhradu… ty tvoje krásně modré oči.
Ano… já vím, jsi jen kůň.. jen čtyřnohé, krásné zvíře, ale pro mě jsi víc… jsi mi vším.
Nikdo tu pro mě není stejně jako ty. Protože ty jsi vždycky u mého srdce… Každý cvalový krok cítíme oba. Každý krok, každý dech je mým i tvým zároveň!
Ano Mermere, nemůžu nic dělat, chtějí nás od sebe odtrhnout. Já ti budu asi chybět a budeš to ode mne považovat jako zradu… to že jsem tě nechala s cizími lidmi. Ale asi to tak má být, anebo si to alespoň hloupě nalhávám. Nalhávej si prosím také, ať nás to oba tolik nebolí.

Nikdo nedokáže pochopit ten pocit, když vás celý svět neslyší, a vy pak přijdete do stáje a ten kůň tam pořád je. Čeká na to, až ho pohladím, dám mu pamlsek a pusu na jeho krásnou tvář.
On tam je vždycky!

Pláču tu, protože vím, že až mi odjedeš, nebude tu ničí srdce, kterému nemusím nic říkat ale i přes to bude vědět jak mi je. Věděl jsi všechno, i to, co neví nikdo. Jsi pořád ukrytý v těch nejkrásnějších vzpomínkách a tam taky zůstaneš.

Nedokážu si představit, že jednou budu pomáhat tě nakládat do přepravníku, budu stát u toho, až se zavřou dveře, a to bude naposledy, kdy tě uvidím. Budu tě muset už naposledy pohladit a říct ti SBOHEM a dívat se za tím autem, které mi tě bude unášet…Vím, že takového koně jako jsi ty, už nepoznám, protože takový kůň už není. Jsi moje "bílá prdelka" a tak to zůstane.
Budou tu jiní koně, kteří se budou ucházet o tvé místo, ale neboj, ty vždycky budeš ten první a jediný, který si získal moje srdce!

Díky… za to že jsem tě poznala a za to, že jsi tu vždycky byl pro mě.
Autor lucy1, 16.05.2010
Přečteno 365x
Tipy 5
Poslední tipující: AloneGirl, Levandule, G.P.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je smutný..Hádám,že je to podle skutečné události..Málem jsem u toho brečela...Taky jsem si to prožila...Každý den jsem chodila do stáje...Byla tam krásna kladrubská klisna jménem Nununu.Všichni jí říkali Nu a já jsem se do ní zamilovala.Možná bych i mohla říct,že jsem ji měla radši než svého kluka.Ona mi rozuměla a každý den jsem si s ní povídala.Lpěla jsem na ní a byla pro mně vším.A pak jsem jednou přišla do stáje a Nunu tam nebyla.V jejím boxu stál nějaký lipicán.Nejdříve jsem si myslela,že ji prostě přemístili.Ale když jsem šla k vedoucímu,potkala jsem kamarádku a ta mi řekla,že je jí to hrozně líto,ale že Nunu odvezli.Bez toho,aniž by mi to kdokoliv řekl.A přitom všichni věděli,že jí mám tak ráda.Stačila by zmínka.Nunu byla pryč.Už nikdy jsem jí neviděla.Nikdy jsem o ní neslyšela a nikdy už jsem jí nemohla říct,že ji mám ráda a že se mi po ní stýská..

25.05.2010 15:38:00 | San Furan

Tati ty za to nemůžeš...

17.05.2010 17:35:00 | lucy1

Je to zvláštní, že bolest přináší tolik citu... Víš, že jsi mi teď mnohem bližší? Uvědomuješ si spoustu věcí, spoustu tónů života...
Všechna životní bolest přichází proto, abych na ní vnitřně rostli... Kdo se "zasekne" a nechá v sobě z té bolesti jen negativní pocity... stává se hořkým nebo zlým ap. člověkem... Ale kdo i v bolesti cítí, že ho ten druhý obdaroval, cítí vděk, a cítí lásku... stává se bohatším, i když přichází o ten svůj nejvzácnější drahokam... A to z Tebe teď cítím... :-*

17.05.2010 00:52:00 | Levandule

st - ne za to, jak jsi to napsala, ale za to, co cítíš a co jsi chtěla říct. Je mi moc líto, že nemám ty pitomý prachy...

16.05.2010 23:58:00 | G.P.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí