Lost in the rain

Lost in the rain

Anotace: No,chtěla jsem zkusit napsat nějakou povídku..Jsem sice holka,ale napsala jsem to z pohledu kluka,tak snad se bude líbit...Byla bych ráda za komenty...

Sbírka: Lost in the rain

Nebylo to poprvé,co jsem ji viděl.Ale dnes jsem s ní poprvé mluvil,i když to nebylo v nejpříhodnější situaci.Občas chodím s kamarádem kreslit k němu domů.Jen tak pro zábavu.I dnes jsem šel.Procházel jsem parkem a tam jsem ji uviděl.Seděla na mokré zemi.Pršelo a tak měla hnědé vlasy celé smáčené.Po tvářích jí stékaly kapky vody.Když jsem přišel blíž a pozorně se na ní podíval,zjistil jsem,že po tvářích jí nestéká jenom voda.Byly to i slzy.Brečela.Ve škole jsem jí vídal veselou,usměvavou,neustále se bavící s holkama.Tady seděle promoklá a klepala se zimou.Musela v tom dešti sedět alespoň hodinu.Posadil jsem se naproti ní.Upřela na mně své smutné modré oči.Sundal jsem si mikinu.Bylo mi jedno,že zmoknu.Potřebovala mou pomoc.Cítil jsem to.Objal jsem jí.,,Shio,co se stalo?"zašeptal jsem.Najednou,jako by jsem věděl všechno.Jak se jmenuje a vše o ní.Jen důvod jejího pláče jsem nemohl naleznout.Seděli jsme tam půl hodiny než promluvila.Zašeptala:,,Prší" ,,Ano,prší"pousmál jsem se.Vypadala jako malé dítě.Jako by se učila poznávat nové věci.Jako by zatím skoro ničemu nerozuměla.Vypadala tak zranitelně.Pořád jsem ji objímal.Byl to podivný rozhovor.,,Proč pláčeš?"odhodlal jsem se konečně.,,Shio přišla domů.Maminka se na Shio zlobila.Shio řekla,že maminku nemá ráda.Že by chtěla být pryč.Pak přišel tatínek a řekl Shio,ať si sedne a kouká se na tatínka.Shio chtěla být hodná holčička.Tatínek maminku uhodila a maminka spadla.Ležela na zemi a nehýbala se.Maminka měla červenou hlavu a tatínek vyndal nůž a bouchl jím maminku a maminka byla celá červená.Shio říkala mamince promiň,ale maminka mlčela a nic neříkala.Ležela a pořád se na Shio dívala.Tatínek taky byl najednou celý červený,když se bouchl nůžkami.Shio šla ven,ale řekla mamince,že se vrátí.A teď Shio moc mrzí,že mamince řekla všechny ošklivé věci a nechce se vrátit."Zděsil jsem se,když dopověděla.Její matka byla mrtvá a zabil ji Shionin otec.Mlčel jsem.Měl bych zajít na policii ale neměl jsem na to sílu.Ani jsem se nemohl zvednout a tak jsem na sebe nechával dopadávat kapičky deště.,,Chtěl by jsi být andělem?"podívala se na mně.,,Pořád brečela.,,Ano,"kývl jsem:,,Chtěl bych být andělem." ,,Shio by taky chtěla být andělem a odletěla by daleko,daleko,daleko..."šeptala stále tišeji.Najednou mi bezvládně zůstala ležet v náručí.Měla zavřené oči.Stále dýchala,ale hodně slabě.Konečně jsem se zvedl a utíkal na nejbližší stanici.Řidič zavolal sanitku.Vše si pamatuju jen mlžně.Doktor mi říkal,že Shio zemřala.Když jsem se probral,ležel jsem v nemocnici.Skláněl se nade mnou doktor a zeptal se,jak se cítím.,,Co je se Shio"vyhrkl jsem. ,,Shio?Ta dívka?"podivil se.Přikývl jsem.,,Víš,chlapče..Ta dívka jak jsi ji sem přinesl...Kde jsi ji našel?"zeptal se.,,Našel?Uviděl jsem ji sedět v trávě.Povídala si se mnou a potom omdlela.Tak co je s ní?"chtěl jsem to konečně vědět.,,Už je ti lépe,za chvíli si pro tebe přijdou rodiče a odvedou si tě domů.Všechno bude v pořádku,ale ta dívka,jak jsi našel.Je mrtvá.Nebolela ta v poslední době hlava?"podíval se na mně smutně.,,Ne.."zašeptal jsem.Hlava mně opravdu nebolela.,,Podíval se na ní doktor a konstatoval,že je nejméně 24 hodin po smrti.Jak jsi s ní mohl mluvit?"podivil se.Zatočil se mi celý svět.Ta dívka viděla vraždu.Zhroutila se mi v náručí.Vytvořili jsme si zvláštní pouto.,,Na co zemřela"zašeptal jsem smutně.,,Měla v sobě spousta zklidňujících léků a myslím,že se předávkovala sama"povzdychl si a řekl,že moji rodiče už přijeli.Odvezli mně domů.Byl jsem v šoku.Večer jsem se probudil.Měl jsem čelo polité ledovým potem.Slyšel jsem hlasy.Vstal jsem z postele a nahlédl do obýváku.Otec s matkou se hádali.Otec mně spatřil.,,Pojď sem,hochu a sedni si"chytil mně a posadil do rohu.Praštil matku a ta spadla v bezvědomí na zem.Vytáhl nůž a několikrát jím bodl do matky.Všude se rozlila krev.Poté vytáhl ze skříně nůžky....Celé jsem to bez dechu sledoval.Padl mrtvý k zemi.Malátně jsem sáhl po krabičce na stole.Přečetl jsem rozmazaný nápis.ZKLIDŇUJÍCÍ PRÁŠKY.Vysypal jsem je všechny na stůl a celé balení najednou polkl.Ucítil jsem nejdříve křeč a potom příjemný pocit.Pomalu jsem upadával do snění.Doufám,že se mi bude zdát krásný sen,Shio...
Autor San Furan, 24.05.2010
Přečteno 246x
Tipy 3
Poslední tipující: Lan-Lain Ukazami, Iva, ta.cupka.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Povedlo se ti San!!

21.06.2010 19:08:00 | Lan-Lain Ukazami

Ta dívka Shio,zabránit chtěla budoucnosti..sen či dežavý,až smutek nahání.Je marné tlačit kroky cesty vpřed..když člověk odmítá kupředu hledět.
Welcome!:)Piš a nepokládej nikdy naději na ostré hrany...zatím ahoj

25.05.2010 15:42:00 | ta.cupka.

pěkný má to pokračování?

25.05.2010 15:32:00 | Iva

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí