Začala jsem to v baru….

Začala jsem to v baru….

Anotace: Risk je zisk =)

Další večer jen tak prosedět doma se mi už nechtělo.Po rozchodu s Tomasem se kterým jsem byla 4 roky to bylo krutý. Moje srdce tlouklo jen pro něj a on si nešel ženskou s děckem.
Krutá realita, kterou člověk nezmění.
Ovšem dnešní večer už toho litování se mám tak akorát dost.Musím se konečně sebrat a vydat se vlastní cestou.

Zvedla jsem se tedy z gauče a postavila se před svojí obrovskou skříň s oblečením. Vytáhla po delším přemýšlení černou bokovou sukni ke kolenům k tomu černý topík.Vlasy momentálně rezavě obarvené sem sepnula sponou do culíku, namalovala si oči kouřovými stíny a mohla vyrazit do noci velkoměsta. Obula jsem si botky na 10centimentrovém podpatku, popadla svojí nejoblíbenější kabelku do které sem strčila pouze klíče, mobil a nějaké peníze a konečně vyrazila.
Strašně dlouho sem takhle nikde nebyla. S Tomasem jsme jezdili po různých výletech, ale nikdy nešli jen tak do baru.

K baru to mám jen kousíček. Postavili ho nedávno a už mě moje kamarádky tahali ven ať tam s nima zajdu, jenže já neměla chuť někde blbnout, ovšem dnes je situace zcela jiná.
Už z dálky je slyšet hluk hlasité musiky. Vešla jsem a rovnou zamířila k baru, posadila se na vysokou židličku a objednala si bílé víno a poprvé se rozhlídla po lidech, kteří tancovali a seděli kolem. Na to, že je to nový bar a že je teprve chvilku po 9 hodině je tu už pěkně narváno. Dál jsem projížděla očima po parketu, když v tom spočinul můj zrak na dvojici úplně na kraji. Stála tam docela pěkná tmavovlasá, vysoká holka s nějakým nádherným klukem a hádali se. Ten kluk byl štíhlé postavy, měl na sobě černé kalhoty, bílou košili s růžovou kravatou. Vlasy měl blond podbarvené kaštanově hnědou a jeho jemné tvářičce to dávalo takovej zvláštní roztomilej výraz a ten jeho pierc ve tru mi nedal spát. Olíznu si mlsně rty. Tak toho chci dneska dostat.
Ještě chvilku pozoruji vyvíjející se hádku mezi ním a tou holkou. Pak zaměřím svůj pohled jen na něj a propaluji ho dokud se neotočí mým směrem. Hledíme si do očí, rozhodně neuhnu. Má je i na dálku hluboké, plné něhy.
Netrvá dlouho a jeho asi přítelkyně si všimne upřeného pohledu na mě a vzdá to. Otočí se a odejde. Pak on uhne pohledem a když zjistí, že je opravdu pryč, vydá se mým směrem. To už já dělám, že ho nevidím a že je mi fuk.
Přisedne si ke mně k baru a začne si mě prohlížet. Pořád koukám jiným směrem, jako by vedle mě ani neseděl.
Ovšem po 10dlouhých minutách jeho tiché prohlížení nevydržím a otočím se k němu čelem. Jen co to udělám vezme mojí hlavu do dlaní, nakloní se ke mně a začne mě bez zábran líbat. Je mi to velice příjemné a vzrušující. Má pierc i v jazyku a já jsem fakt ráda, že sedím, protože by se mi stoprocentně podlomila kolena. Po pár minutách nám dojde dech a tak se odtáhnu. Koukám do jeho nádherných šedo-modrých očí a mám pocit, že tomuhle klukovi můžu věřit, ač jsme si vlastně neřekli ani jak se jmenujeme. Taky mi kouká do očí a pak naznačí, že bychom měli asi jít. Zaplatí i mojí útratu a vezme mě za ruku a vede ven z baru. Dojdeme k jeho autu, kde vyndá šátek a chce mi zavázat oči, jenže to se pokusím o odpor. Jemně si mě přitáhne a umlčí polibkem. A pak mi pošeptá do ouška.
„Pššt….Věř mi.“
Nechám ruce klesnout a posadím se na sedačku spolujezdce a jedem. Pro mě neznámo kam.
Nikdy dřív jsem neměla odvahu a ani chuť dělat takové blázniviny, ale dnešek je výjmečný mám děsnou chuť provést něco šíleného a zatím se mi to dokonale daří. Cítím, jak rychle mi tepe krev v těle. Je to zvláštní pocit.
Cesta trvá podle mého odhadu nějakých 20 minut. Potom mi pomůže ven z auta a když si už chci sundat šátek zadrží mi moje ruce a vede mě ulicí k nedalekému domu, kde odemkne dveře a zavede mě dovnitř.
Zde mi konečně sundá šátek z očí a chvilinku mě nechá se rozkoukat.
Stojím uprostřed prostorného pokoje který je laděný do béžovo-vínové barvy. Vypadá to úžasně. Poté postaví na stolek láhev vína a dvě skleničky. Sleduji jeho klidné pohyby po místnosti. Přistoupí ke mně, vezme mě za pas a přitáhne k sobě. Špičkou jazyka mi přejede po krku a pokračuje k mým rtům. Jsem mu vděčná, že mě drží pevně, protože se mi pod jeho polibky podlamují kolena. Zajedu mu rukama do vlasů a oplácím mu všechnu tu něhu a laskání…..
Ani si nestačím všimnout, že už stojíme u kraje postele. Jemně mě na ní položí a přikryje svým tělem. Rukama bloudí po mých bocích a pomalinku mi vyhrnuje topik nahoru. Trošičku se nadzvednu a nechám ho aby mi ho úplně sundal. Sama mu zručně porozepínám knoflíčky na košili. A Bloudím mu dlouhýma nehtama po holých zádech. On zatím opustí mé rty a pamaličku se sune po krku dolů k lemu podprsenky. Vychutnávám si ty doteky jeho mrštného jazyka a ledového kovu, kterej mě děsně dráždí.
Naše hrudníky se zvedají jako o závod a když mu rukou jakoby nechtěně přejedu po bouli v kalhotách zasténá. Dodá mi to odvahu a překulím ho pod sebe. Rozepnu mu pásek a povolím knoflík a zip kalhot. Pak se pustím do hry jazyka a mapování jeho těla. Jedu pěkně od jeho rtů, přes krček, k jeho bradavkám, které několikrát obkroužím, slyším jeho vzdechy a naplňuje mě to štěstím a vzrušuje mě to ještě víc. Poté postupuji ještě níž až k pupíku do kterého vjedu jazykem. Cítím jeho ruce v mojích vlasech. Sundal mi sponu a nechal je se volně rozpustit kolem mého obličeje. Já od jeho pupíčku pokračuji až k lemu jeho boxerek. Přejedu mu po celé délce lemu a pak to pofoukám.

To už nevydrží a změní naši poloho tak, že já ležím pod ním. Ještě než nás přetočí mi nezapomene rozepnout a sundat podprsenku a teď rozepíná můj pásek a svléká mi sukni. Já mu taky pomůžu z kalhot a rovnou vezmu i jeho trenky. Provokativně si olíznu rty, když se na mě podívá. V jeho očích mu hraje tisíce ďáblíků a já se nechám unášet touhou. Sundá mi poslední zbytky oblečení a protože toho máme už oba dost jemně do mě vnikne a začne se pohybovat. Zprvu jako by o nic ani nešlo. Podívám se mu do očí a jako by čekal na toto gesto zrychlí a já dosáhnu vrcholu zároveň s ním…………..

Lehce mě políbí na rty a položí se vedle mě. Když se nám trošku uklidní dech. Vstane a dojde pro skleničky s vínem. Podá mi mojí a zaleze spět za mnou pod deku. Sedí vedle mě a poprvé prolomí ticho, které mezi námi celou dobu panovalo.
„ Mohli bychom se konečně představit co tomu říkáte slečno.“
Mile se na něj usměji a zvednu svojí skleničku a přiťukneme si.
„ Já jsem Viktorie.“
„ Strify.“
Připijeme si a pak si začneme povídat.
Povídáme si do ranních hodin a pak mu usnu šťastná v náručí……………………konec…. ?
Autor Klira_VK, 27.05.2010
Přečteno 256x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí