Zrcadlo pro Suzen Morgenovou

Zrcadlo pro Suzen Morgenovou

Anotace: Jednoduchý příběh o jediné ženě.

Idolem pro Suzen Morgenovou byla Suzen Morgenová. Jediné co tato dívka milovala byla zrcadla. Láskyplně se do nich dívala a oplátkou jí byl její vlastní odraz. Neuběhl den aby se Suzen do zrcadla nepodívala , aby nespatřila krásnou hladkou tvář , kterou by jí záviděla nejedna modelka.

Suzen byla ze svého odrazu natoli unešena že si nevšímala změn které léta přinášela. Stále jen viděla tu hladkou dokonalou tvář. A možná to bylo jen dobře.

Však osud si pro ní připravil jinej příběh.

Suzen Morgenová se probudila do časného slunečného rána. Podívala se z okna na ulici zaplavenou sluncem , ale jediné co spatřila a co ji nesmírně viděsilo bylo sklo. Slunce mu vypomáhalo aby odrazilo Suzeninu vetchou tvář plnou vrásek a zanedbaných let. Vyděšená Suzen nelenila okamžitě sáhla po malém zrcátku na jejím nočním stolku.

To co zhlédla ve skle nebyl omyl , ale krutá pravda. Suzeninu tvář zdobili vějířky vrásek a povislá kůže. Suzen s výkřikem raněné zvěře mrštila zrcátko proti zdi. Její vrásčitá tvář se rozpadla na milion kousků.

Šílená žena ničila a rozbíjela veškerá zrcadla v domě. Okna natírala černou barvou spolu ze všemi předměti které mohli odrážet obrazy a její tvář. Dům pohasl a zoufalá žena hledala úkryt v koupelně.

Jakmile za sebou zavřela dveře a pečlivě je zamkla ocitla se v místnosti plných zrcadel. Suzen ječela a vrhala se proti svým kopiím. Na konec se vyčerpaně shroutila na podlahu. A v tom to spatřila. Malí prosklený stolek kterého se předtím nevšimla. Když k němu přistoupila spatřila malý kuchyňský nůž.

Krev se řinula z jejích kdysi smaragdových očí v neúprosném proudu. Suzan ječela nesnesitelnou bolestí , ale nepřestávala rejdit ostřím ve svých očích. Tuto hrůznou scénu odrážela zrcadla ve stovkách dalších obrazů.

Odráželi její zuboženou tvář tak jak si to vždy přála..
Autor enethen, 02.06.2010
Přečteno 254x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí