Tma...

Tma...

V tmavém dětském pokoji, kam sahal jen měsíční svit stála uprostřed postel. Na posteli ležel malý chlapec. Ve vzduchu bylo cítit jakési napětí ale všude byla jen tma a ticho. Chlapet se bál zavřít své velké,hnědé oči. Tma ho přemáhala a naháněla mu hrůzu. Chtěl se schovat pod peřinu ale sotva dýchal,natož aby se mohl pohnout. V každém koutě byla tma větší a větší. Chlapec si stále přál usnout. Když chytil odvahu, tak víčka pomalu dávalk sobě. Konečně měl zavřené oči. Už je neotvíral jen doufal, že co nejdříve usne. Během chvíle už nebyl v tom tmavém pokoji ale uprostřed louky, kde svítilo sluníčko. Chlapec se kolem sebe rozhlédl a pousmál se. V jeho hnědých očích se odráželi paprsky slunce, které mu vykreslili milý úsměv na rtech. Kousek opodál se něco v trávě hýblo. Když pomalinku přišel blíž, tak viděl něco krásného co v žiotě ještě neviděl. Bylo to nádherné štěňátko,kterému očka zářili stejně jako tomu chlapci. Chlapec pomalu natáhl ruku a pejsek se nejistě přikrčil. Ale během chvilinky se nechal pohladit a dokonce vzít do náručce. Chapec i štěně si hráli a bylo vidět,že se krásně baví,jak to malé zvířtko,tak i ten malý rozesmátý klučík. Štěně z ničeho nic začlo kňučet a utíkat pryč od chlapce. Chlapec se otočil a za nim se valila tma.Bylo to,jako když hrne někdo černý závěs. Chlapec začal utíkat ale neutekl ani o kousek. Stále byl na místě a tma se blížila čím dál ti blíž. Každou chilkou ho mohla dostat. Chlapec po chvíly běh vzdal a otočil se čelem k tmě. Zavřel oči a čekal co se bude dít dál. Když oči otevřel,tma se zastavila jen centimetr od něj. Chlapec se koukl na tmavou clonu a spadl na zem. Jak dopadl,tak najedou to bylo všechno pryč a on se ocitl ve svém dětském pokoji a za oknem byl kásný příjmený den. Do pokoje pronikalo tisíce slunečních paprsků. Něco začalo v jeho skříni kňučet. Pomalu se zvedl a s upřeným pohledem na skříň ji otevřel. Dole pod bundou chlapce, se něco třáslo. Z pod bundy byl vidět jen psí ocásek.Chlapec bundu sundal a v klubíčku tam našel to krásné štěňtko. Vzal ho do ruky a běžel s ním na zahradu, kde si začali hrát. Díky tomu štěněi chlapec nebyl v noci sá a už se nebál,že tma ho může dostat.
Autor Angel of Darkness, 03.06.2010
Přečteno 266x
Tipy 1
Poslední tipující: Nine Saturdays Alusia
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkné, dojímavé. Plyne z toho ponaučení - skoro jako rada do života. :)

12.06.2010 20:43:00 | Nine Saturdays Alusia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí