zasažen jasmínovou.

zasažen jasmínovou.

Anotace: jen vůně co i zabít může :-)

a bůhví proč právě jasmínová ve mně vyvolává všechny různé libé asociace.
jsa zasažen touto vůní se ohlížím odkuď, že ke mne promlouvá? ohlížím se po městě plné letních dívek s tetováním ze zadu a těsně nad kalhotkami, které jsou teď pravidlem k oku mání. a taky dam s náramky na kotníku. a všechny tyto, mám ten dojem nosí květ jasmínu za pravým uchem. a já koukám, která z dam a dívek ho má právě ten nejkrásnější.
a že jsem se rozhod, tak cítím jak ta vůně mě unáší nejen za tou co má to jasmínové okvětí nejkrásnější, ale cítím jak se pomalounku vznáším a už jsem kolik nad zemí a hlídám tu co má květ nejopojnější. a letím a koukám na tu mou vůni ve vlasech se zhora a spěchám pomalounku do uliček kam kráčí ten můj květ, o kterém jsem včera ani netušil. a dívka bezstarostní si pohupuje, aby vyburcovala nebesa plná neklidu z tohoto léta. ani se neohlédne a jen krokem v dlouhé lehké sukni povávající ve vánku, který já svým letem - nejsem už nejmladší a ta hmota je na letu taky znát - rozvířím. a dívka s mým květem vůně se jen naposled bezstarostně ohlédne a nic a nikoho nemůže mít za sebou protože mě to už vyneslo málem do oblak.
náhle udeřen do hlavy - vždyť si ženatej a děti taky máš! tedy jednoho s papírem a další půjčku už asi nedostaneš. a tak si jemně padnu na ten chodník a potlučenou hlavu zvedám a po kolenou se rozhlížím kde tu točej dvanáctku.
Autor slavekmiloslav, 01.07.2010
Přečteno 187x
Tipy 1
Poslední tipující: Divoženka1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vyměnit jasmin za dvanactku :-)))))))))) ST opět se dobře četlo

10.07.2010 12:20:00 | Divoženka1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí