Snový sen

Snový sen

Anotace: bez cenzury

Sbírka: Sny

klasický večer, zapnu mptrojku a dávám si svou večerní hudbu. Sotva mě přemítne myšlenka na ni, sundám sluchátka a položím se do spánku, dnes však trošku jinak, čeká mě totiž sen. (to se stává dost zřídkakdy)
jak si jistě všichni všimli, bude to sen o ní - J - mě, nás, mých touhách a myšlenkách, tak jako nenaplněných snech.

Sen začíná v posteli, tentokráte však bděle, ležím na svém letišti, ruce za hlavou a nechce se mi spát. Promítám si všechny své touhy a uvědomuju si tu největší. Moc dlouho to netrvá a mé rozjímání probouzí vibrace telefonu v doprovodu líbivého zvuku značící sms zprávu. Inu modlím se aby nebyly dvě (což by signalizovalo nový email) a skutečně se druhého aviza nedočkám. Zvědavostí se vrhám k telefonu a čtu. Hned při prvním pohledu vidím v záhlaví její jméno. Text který se nachází níže mě však zaráží - mile překvapuje. Stojí tam "za čtvrt hodiny tě budu líbat, za 20 minut mě budeš lízat, za 30 tě budu dělat pusou a ve zbytku času nebudeš vědět kam s ním dřív".

no vida, ještě mám 15 minut, snad jen přidat trošku vůně k tomu ostatnímu co už na mě tak moc lákavé není. Mám trošku strach, ale co, všichni už spí, vyrážím ven za dobrodružstvím. Jen vyjdu za branku spatřím Tě u plotu pod stínem stromů v lehké záři pouliční lampy. Mám v sobě nutkání si připravit nějakou větu, když už jsi vážila cestu, ale nejde to, jsem až moc nadržený na to abych dokázal myslet. Přisednu si se slovy "ahoj, čekáš dlouho?" a ty na mě vzhlédneš, přičichneš ke mě a z nenadání nesedím, nýbrž ležím, zvednout se nemůžu, vlastně ani nechci. Tvé ruce obepnou můj krk a spojí naše rty a pro pevné spojení se spojíme ještě jazykem. umíš tak neuvěřitelně líbat, ale vím že to takhle skončit nemůže.
Po těch pár minutách, asi jich bylo víc jak 5, zdá se mi to věčnost, jsi se zvedla, a já taky, vlastně ne tak docela, nechala jsi mě klečet. Opřela jsi se o plot, lehce jsi se zaklonila, vyhrnula sukni a já nestačil zírat. Hádám že to má svůj účel, ty chybějící kalhotky a to lehké zakroužení v pánvi měl být pokyn? ´čekám´? "Stano like this :D" rukama tě uchopím za stehna abych mohl přitáhnout ten luxusně vyhlížející zadeček s jeskyňkou uprostřed. Mám chuť se do toho zadečku zakousnout, mokrým polibkem ho něžně pozdravím, špičkou jazyka přejedu klitoris i pysky a slíznu první kapky tvého chtíče. Ta chuť ve mě vyvolává něco zvláštního, chutná tak sladce ikdyž vlastně není sladká, avšak ve mě vyvolává nezadržitelný chtíč. To olíznutí v tobě taky něco hnulo, rukou pevně přitáhneš mou hlavu ke svojí broskvičce a můj jazyk vniká hluboko do ní, vylizuju nektar z každého zákoutí té sládké kundičky - strašně se mi to líbí. Postupně se probojovávám k cíli, nemyslím hlouběji, ale tvůj dech signalizuje, že se něco velkého blíží. Moje snaha všechno vylízat se komplikuje, začíná mě zalévat tvůj orgasmus, neskutečným proudem stříkáš na mou hruď za doprovodu tvého bezmocného a nezastavitelného výkřiku.

Rozklepaná kolena a ruce pevně obepínajíc plot, to jediné tě teď chrání před upadnutím, vlastně ještě já. Po chvilce se zvedám a ty se otáčíš, rty se přisaješ na ty mé a vychutnávám si ten vášnivý polibek. V momentě kdy se naše rty oddělí mám na rtech tvůj ukazováček a jede pomalu dolů, nemusím ani hádat kde se zastaví. V té chvíli se už pokládáš k zemi i ty a rukama stahuješ moje šortky - to že nemám trenky byl taky účel. stáhneš mi je sotva po kolena a já v mžiku ztvrdnu. políbíš ho zprava, zleva, jazykem jemně obkroužíš špičku a já cítím, že naprosto chápu proč jsi si před chvílí přitáhla tu hlavu, ta touha je nesnesitelná, i já přitáhnu tvou hlavu, cítím jak tvé rty pomalu jedou blíž a blíž a jsem stále hlouběji a hlouběji, v tom zakláním hlavu a musím se zhluboka nadechnout. Tvé ruce obepínají mé hýždě a ty mě přitahuješ blíž a blíž, stále hlouběji, tak jak to miluju. Již nestíhám chytat myšlenky a jsem plně oddaný svému nastupujícímu orgasmu, avšak ne nadlouho.

Ty víš co znamená to cuknutí, zatímco se zvedáš, proklínám Tě, za to že jsi přestala, ale nemůžu se dočkat co bude dál. Jedna letmá pusa a ihned jsi otočená, o plot opřená, v tom svém dokonalém prohnutí, kdy na mě špulíš prdélku. A protože kdo maže, ten jede, pouštíš zbytky slin na svou ruku, vlhčíš ji od klitorisu po análek. Pak mě uchopíš za něj a přitáhneš, tak aby jsi cítila můj ostrý hrot na svém poštěváčku a přejíždíš s ním nahoru přes prdélku - z čehož dosahuji tvrdosti betonu. Přejiždíš s ním tam a zpět a rozpětí pomalu zmenšuješ, zastavuješ na vchodu do své jeskyňky a tvrdým přitáhnutím se dostávám na špičku dovnitř, to už je k nevydržení, jedním bleskovým zasunutím se dostanu dovnitř, co nejhlouběji, cestou jsem předjížděl Tvé G, což šlo krásně přečíst z tvého povzdechu. Rukama obepnu tvá ňadra, mnu je, hraji si s bradavkama a zároveň mi slouží jako způsob jak si tě přitáhnout co nejblíže. Vnímám jak krásně to klouže, zatímco ty stupňuješ intenzitu dýchání - že by za to mohl ten nekončící tanec mého penisu na tvém G? - já pomalu cítím že se blíží i můj konec. Přirážím tě rychleji a rychleji. Jsme oba tak blízko, postupně spomaluju, balancuju na hraně orgasmu - nepopsatelně krásné pocity. V tom slyším tvůj výkřik, cítím jak mě zaléváš svým horkým výstřikem, už neotálím, musím ti to vrátit, stačí mi k tomu jeden rychlý pohyb a můj, teď už nezvratný, výstřik přichází, můj spermat zalévá tvou kundičku, cítíš ten horký výstřik na svém stále nažhaveném géčku a slyšíš mě sténat, cítíš tu mou slastnou křeč jako já tu tvou. Už mi nezbývá nic jiného než říct že to bylo kurva skvělé a ...........

....... a jako každý sen, ani tenhle nemá konec
jen spoustu touhy a přání po něm. Vím že se mi nikdy nesplní do puntíku, ale vím že to chci zažít, vím že je spousta věcí nereálných, ale taky vím že po ničem jiném netoužím víc*

věřím že to stálo za napsání.

*jedna věc by tu byla, vždyť víš, ale tím bych to zkazil, takže to ber jako tu větší část toho snu ]:->
Autor Zayo, 11.07.2010
Přečteno 471x
Tipy 2
Poslední tipující: dream in emptiness
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

musela sem se pri cteni zakousnout do ruky..=D Krasny sen a i ja bych brala jeho splneni. Clovek by mel verit svym snum a nikdy neprestat doufat a ony se treba potom splni, i kdyby jen castecne, porad je to splneni snu a to je to nejvic, co si muzeme prat.. Skvele si to napsal =) jen to s tou "veci" na konci jsem opravdu nepochopila.. ST =*

12.07.2010 09:03:00 | dream in emptiness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí