Road trip

Road trip

Anotace: automobilová fantasie....moje první publikace mé erotické představy...tak jsem zvědav co vy na to:o)

Zastavil jsem v uličce a Ty jsi vyšla z průchodu v dlouhých volných černých šatech s korzetem na ramínka a sedla si do auta na zadní sedačky pěkně doprostřed abych na tebe dobře viděl ve zpětném zrcátku a vyrazili jsme. Říkala jsi kudy mám jet a přitom jsi se pomalu začala hladit, ale to ti brzo přestalo stačit a začala jsi vyhrnovat sukni nahoru a přitom po očku kontrolovala jestli tě sleduju ve zpětném zrcátku. Sotva se spodní kraj sukně přehoupl pres kolena začala jsi dávat nohy od sebe a přitom si hrála s jednou bradavkou přes šaty a neustále mě pozorovala ve zpětném zrcátku. Pod sukní jsi nemela nic jen podvazky a síťovaný punčochy. Pak jsi se předklonila dopředu a dala mi svůj prst do pusy aby jsi si ho navlhčila a pak jsi si tím prstem začala objíždět kundičku a poštěváček, chvilku jsi si hrála jen tak okolo, ale pak už prostě jeden prst dovnitř musel a vzápětí druhý, chvilku jsi takhle hrála a pak jsi se předklonila zase dopředu a dala mi ochutnat, slízal jsem všechnu štávu co ti ulpěla na prstech, pak už jsi to nemohla vydržet a musela jsi si je tam zase strčit potřebovala jsi je tam potřebovala jsi tam něco! Musela jsi poradne roztáhnout nohy, kundička Ti hořela a zároveň se topila v milostných stavach, občas jsi mi dala ochutnat zatím co jsem řídil na místo na které jsi nás vedla, ale nemohla jsi přestat, dvěma prstama jsi dováděla v kundicce a druhou rukou si masírovala a drtila prso a občas olízla bradavku a pak ji zase mezi dvěma prsty žmoulala a tahala.
Dojeli jsme na místo, já zastavil a otevřel zadní dveře a začal ti lačně sát tvoji mokrou kundičku, jazykem jsem ji objizděl a zubama trápil tvoje stydké pysky, občas ti jazykem zajel i dovnitř a lízal prdelku. Ty jsi si hrála s kozičkama nebo mi držela hlavu mezi nohama, když jsem si dost vyhrál s jazykem, strčil jsem ti jeden prst do kundičky a druhý do prdelky a začal ti to dělat rukou, po chvilce jsem to nevydržel a začal tě k tomu ještě sát a kousat do postevacku dokud jsi se neudělala...
Pak jsem se narovnal a ty jsi se přisunula ke dveřím a přejela mi po noze přes rozkrok k pásku, rozepla ho stáhla kalhoty a vzala si mýho ptáka do ruky několikrát ho poradně zmáčkla, pak olízla od koulí až po žalud strčila do pusy a začala mě kouřit a přitom masírovat koule, já tě chytl za vlasy a udával rytmus. Občas jsem ho vytáhl a pleskl tě sním po tváři, nebo si ho honil a ty jsi mi lízala a sála koule. Nemohla jsi to vydržet a začala jsi si hrát s kundickou a já s tvýma kozickama a bradavkama.
když jsi byla skoro hotová tak jsi jen otočila já ti pořádně roztáhl půlky a ještě jednou tě chvilku lízal a pak tě začal sukat zezadu, nejdřív celej dovnitř a ven a znova a znova a ty jsi si to porad dělala. Pak jsem tě chytl za vlasy a začal poradne prirazet, občas jsem tě plácl pěkně po zadku a nakonec ti tam strčil palec a šukal jsem tě porad víc a víc. Pak jsem přestal.
Přešly jsme před auto a ty jsi si si ho strčila mezi prsa začala honit a občas ještě strčila do pusinky. Pak jsi si lehla na záda na kapotu já ti poradně roztáhl nohy a začal tě šukat do prdelky a ty jsi si hrála s prsty v kundičce a cítila jak můj pták pod nima přiráží do zadečku...
Těsně před koncem jsem ho vytáhl, pevně tě chytl za vlasy a všechno ti to vystříkal na prsa a obličej....
Autor Lama666, 09.08.2010
Přečteno 308x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí