Pohádka předurčená prakticky pro pitomce, plná písmene ,,Pé‘‘

Pohádka předurčená prakticky pro pitomce, plná písmene ,,Pé‘‘

Anotace: protože ,,Pé'' je prostě perfektní písmeno.

Pan Petr Pavel Pršálek přišel před půl pátou, protože potřeboval perem pokreslit právě položené purpurové parkety. Přiklopýtal proto před příbytek paní Patricie Pavly Punčochové. Povídá: ,,Pěkné pozdravení, Paní Patricie Pavlo Punčochová! Paní Patricie Pavla Punčochová povídá: ,,Potěš, potěš‘‘ Petr Pavel Pršálek pokračuje: ,,potřebuji půjčit pero. Pokreslím právě položené purpurové parkety!‘‘ paní Patricie Pavla Punčochová přitvrdí: ,,Pils pelyněk?? Pokreslit parkety?? Pluj pryč!‘‘ Pan Petr Pavel Pršálek povídá: ,,Pelyněk, prosím, piji pouze při pikniku. Prosím pěkně, půjčte pilnému, pracovitému Péťovi pero…pomůže paní Patricii pít prošlé pivo!‘‘. Paní Patricie pořád přemýšlí. Petr prosí. Patricie pomalu pění… Pukne. ,,Padejte, Pane Petře Pavle Pršálku! Povídám ,,pápá‘‘, Plujte pryč!‘‘ Petr prskne: ,,Počkat!‘‘ Právé přichází pan Punčocha, přítel paní Patricie Pavly Punčochové. ,,Patricie??‘‘ ptá se polekaně pan Punčocha. ,,Podvádíš přítele??‘‘ ,,Prosím‘??‘ povídá překvapeně paní Patricie. Petr přichází před pana Punčochu. ,,Pane Punčocho, půjčte prosím pero! Potřebuji pokreslit právě položené parkety! Purpurové parkety! Prosím!‘‘ ,,Padouchu‘‘ povídá Petrovi pan Punčocha. Patricie podává panu Punčochovi porek. Pan Punčocha poděkuje a praští Petra po palici. Praskne mu poklopec. Petr pláče. Patriciin přítel, pan Punčocha poskakuje, prská, pláče potěšením. Patricie postrádá přelomený porek. Petr polkne, právě přichází pocit překvapení- pan Punčocha přestal poskakovat- prudce padá! Petr pádí pryč. Přišel Punčochův poslední pád. Punčocha prostě pojde!
Petr přichází před policistu. Podává průkaz, půjde pikat. ,,Promiňte‘‘, potichu pronese. ,,Pana Punčochu právě pohřbívají, pane Petře Pavle Pršálku. Podívejte!‘‘ provokuje policista. ,,Právě PROTO povídám promiňte, pane policisto!‘‘ povídá pomalu plakající Petr. Pohřeb před Petrem, pak před policistou probíhá pomalu… Potom přichází Pavla- pomalu, pomaloučku, potichu. ,,Proč pláčeš, Petře‘‘ povídá Pavla. Podává Petrovi pero, pobaveně, přesto přísně. ,,Příště popros pořádně! Pápá Péťo‘‘ Policista přikáže Petrovi-Poozor! Připravit- půjdeme pro pouta! Petr přikývne, požehná panu Punčochovi , potom poslušně pochoduje přímo před policistou. Přizná- Petr Pavel Pršálek půjde pikat právem! Počítají mu pět přímých. Petr přemýšlí: ,,Proč zrovna pan Punčocha?? Proč?? Policistovi přijdou Petrovy pocity příliš přehnané… Přeháníš, Petře, povídá Petrovi. Petr popadá policistův pendrek- praští ho! Policista pošel, Petr pláchnul. Pátého prosince potom Petr padnul poblíž polárního podnebního pásu. Petra porazil palčivý pocit pod pánví.
Paní Patricie Pavla Punčochová pořád přežívá poblíž Plzně, postrádá přelomený porek, potom přítele, pana Punčochu…
Autor Bunniczech, 22.08.2010
Přečteno 239x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí