Poprvé a naposled.

Poprvé a naposled.

Anotace: + 15 !!! =D

Na budíku je 18:27 za půl hodiny musím do práce. Jak mě se tam nechce, ale vybrala jsem si tenhle život sama. V 16 jsme utekla z domova a musela jsem si najít práci.

Jenže kdo zaměstná nezletilou holku, po které je ke všemu vyhlášeno pátrání? Skoro nikdo. Proto jsem tu práci vzala. Ano jedná se o nejstarší řemeslo vůbec. Vydělává mi moje tělo.

Nepracuji takhle od 16 ale až od plnoletosti. Šéf mě pomohl se skrývat ale za cenu, že pro něj budu pracovat. Souhlasila jsem. Začala jsem u něj pracovat jako pomocná síla v kuchyni v hospodě.
Je jasný, že by to bylo jinak nápadné. Sepsali jsme smlouvu a já si začala vydělávat. Do svých 18 let jsem bydlela u něj a jeho přítelkyně. Bral mě a vlastně bere jako jeho sestru. Nyní, když už teda pracuji dle smlouvy dostávám jen nejlepší zákazníky, ale taky to nebylo zcela zadarmo. Musela jsem se naučit dokonale používat své tělo. V dnešní době by kdokoli hledal lepší než jsem já.

No nic vyhrabu se ze zahřátého pelíšku a dojdu se do koupelny zkulturnit. Poté si dám něco jako k večeři.
Zamknu byteček a projdu přes pár ulic do známého prostředí. Vím, že dneska bude slabej den. Je středa a to nebývá moc slavné. Největší tržbu máme v pondělí a ve čtvrtek. Vždy před a po víkendu. Zapluju do své ložnice a upravím postel. Jsem zvědavá kolik jich dneska se mnou bude dovádět.
Tipla bych si Jeden nebo dva. Víc tomu dnes nedávám. Můj průměr je denně čtyři zákazníci. Občas se stane, že si mě někdo zaplatí na celou noc, ale v poslední době se to nestavá. Jsou většinou rádi, že si po aktu se mnou můžou odpočinout. A většinou hned usnou a tím pádem já odcházím a jdu se věnovat dalšímu zákazníkovi.

Sakra dneska, ale fakt nemám den. Právě zjistím, že mám na punčochách oko jako kráva. No co teď s tím. Sundám si je a holt dneska budu svádět jinak. Doufám, že nepříde nějakej trouba, kterej to chce jako vždycky.

Ještě půl hodinky jen tak zevluju, když se konečně ozve zaklepání na dveře. Řeknu ať vstoupí a ve dveřích se objeví kluk kolem 23 let. Bože, vypadá úplně užasně. Má oramované oči černou linkou a to mu dodává takovej zvláštní divokej výraz. Mrknu na něj a ukážu rukou ať se posadí ke mně na postel.

„ Vůbec nemusíš spěchat. Máme před sebou celou noc.“ Řekne mi líbezně a odkryje spoje úžasně bílý zuby. Nedá mi to a stejně ho vášnivě políbím. Přidá se a začne mě dráždit svým piersem v jazyku. Sakra. Tak tohle jsem tu ještě neměla. Musím ho jemně přerušit a nabrat dech do plic.
Koukne se na mě šibalsky. A znova si přitáhne moje rty. Opravdu vůbec nikam nespěchá. Jemně mi krouží jazykem v ústech. Při tom se jemně dotýká mého jazyka. Má tak jemný rty. Tohle jsem ještě opravdu nezažila. Jako kdybych teď já byla ta co si platí za hodiny. Ani já nyní nikam nespěchám, vždyť taky proč, když říkal, že máme celou noc.

Oddám se mu a nechám ho jemně si se mnou hrát. Celou hodinu se k ničemu jinému nedostal. Jen mě líbal na tvářích a krku. Až teď se trošku posunul dál. Rozepl mi halenku a jemně rty objíždí po mé obnažené kůži. Jakmile chci vyměnit pozice zastaví mě a opět položí na lůžko. Celou dobu mlčíme místností se nese pouze muzika,, kterou pustil ve chvíli kdy přišel. Tu skupinu neznám, ale musím říct, že zpěvák má dokonalý hlas.
Zaposlouchaná do krásné melodie, se nechám dál od něj líbat a šimrat po těle. I když cítím, že už bych chtěla víc. Jenže on si jde podle svého. Stisknu polštář. Slast, kterou mi přináší jeho doteky mě úplně uchvacuje. Z úst mi výjde ne jeden stém. Ať už konečně pokračuje.
Jako kdyby vyslišel moje prosby.
Pozastaví se na mém podbříšku a svlékne mi sukni. Ještě pořád před ním leží ve spodním prádle. Takhle dlouho to ještě žádnej muž nevydržel se na mě jen tak dívat. A nechat oblečení na svém místě.

Právě ten kluk vede cestičku jazyka od mého palce na noze až po kolení jamku. To samé zopakuje na druhé noze. Poté si mě přetočí. Tak se ocitnu na bříšku a on sedí jemně nade mnou a jazykem cestuje po mé páteři ke krku. Rukama pevně svírám polštář. Budu ráda, když tuhle noc vydží bez poničení. Jestli bude takto pomaličku pokračovat dál asi se neudržím.

Ucítím jak mi rozepl podprsenku. Konečně. Otočím se pod ním a nechám ho ať mi jí svlékne. Vezme jí do zubů a pomaličku mi jí stáhne přes ruce. Poté obkrouží obě moje bradavky. Prvně jazykem a pak je veme do rukou. Prohnu se slastí. Jak někdo mlže být tak dokonalý. Jako kdyby slyšel, cítil co chci.

Opět se sune níž po mém těle. Konečně odstraní i poslední část mého oděvu. Prohlíží si mě a pak spojí naše rty.
„ Jsi nádherná.“ Pronese do ticha, které nastalo mezi písničkami. Pak se opět vrátí k mému tělu. A poprvé od začátku mě nechá mu sundávat oblečení. Jako by nechtěně se dotýkám jeho pokožky a pozoruji jeho krásnou tvář jak se blaženě usmívá.

Jenže tohle si nechá líbit jen chvilinku. Skloní totiž hlavu k mému klínu a začne si mě vychutnávat. To už nemůžu vydržet a dovede mě k extázi. Chviličku počká až se vydýchám a začne pracovat rukou. Svými rty se vrhne na mé a pokračuje na krk a ňadra. Během pár minut se znovu prohnu pod jeho rukama.
Na rtech má blaženej úsměv.

„ Můžu, prosím teď já?“ Zeptám se, když trošku uklidním dech.
„ Ano můžeš leda tak nasednout. Dovolím ti určovat tempo.“ Chviličku na něj koukám rozpačitě, ale pak ho poslechnu a nasednu na jeho vzrušený klín.
Opravdu jen leží a nechá mě, ať si dělám co chci. Zprvu se nadzvedávám v pomaličkém tempu. Přizpůsobí se mi.
Jenže můj chtíč je silnější a já opravdu musím přidat. Dojdem k vrcholu zároveň. Vydechnu blaženě a podívám se na něj. Na tváři má dokonalej úsměv. Má zavřený oči a vychutnává si tu chvilku spojení.

Lehnu si na jeho hruď a rozpojím naše těla. On mi začne jezdit konečky prstů po zádech.
A ač nechci se ponořím do světa snů. Opravdu tohle mě dokonale vyčerpalo.
Ani nevím kolik je hodin. Probudím se v pokoji sama.
Na jeho polovině postele leží pouze rudá růže, Cdečko, které včera hrálo a lísteček s textem ….. Poprvé a naposled ……
Dojde mi, že to nebyl žádný sen, ale překrásná skutečnost. Co mi tím, ale chtěl zdělit? Proč přišel? Je jasné, že už znovu nepříjde. Chtěl mi snad ukázat jak žijí jiní lidé? Že to není jen o podvodech a zahejbání čehož jsem denně svědkem? Že může jít i o něco dokonalého?

Po pár dnech jsem sebrala veškerou odvahu a dala výpověď. Také jsem si zjistila něco o té skupině, co mi ten večer hrála a došlo mi, že onen milenec byl zpěvákem tý skupiny.
Byla jsem jednou jedinkrát na jejich koncertu a zanechala jen Strifymu vzkaz s díky.
Že mi otevřel oči a život není, vždy jen krutý a bezcitný.

Od té doby jsem začala žít normální život. Našla si milujícího přítele a v hlouby duše zanechala vzpomínku na něj. Člověka, který byl pro mě andělem a vysvobodil mě z vlastní klece.
Autor Klira_VK, 05.10.2010
Přečteno 382x
Tipy 10
Poslední tipující: seh, Mahtiel.quicksnake.cz, AMI WINSHETON
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pochopitelne je to smyslene.. =D do toho bych ja v zivote nesla.. =)

10.10.2010 10:39:00 | Klira_VK

Je to strašně krásné:) Dokonale procítěné a skvostně napsané :) ST
Doufám jen, že je to smyšlené :) na Tvůj věk, bych se divila.:)

09.10.2010 23:44:00 | AMI WINSHETON

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí