Vypadáš skvěle

Vypadáš skvěle

Anotace: Fanfiction ze světa Harryho Potter, po Bradavicích + se nedržím kánonového rozpárování. Snad se vám to bude líbit, za komentáře budu moc vděčná.

„Ale Dráčku, ty nemáš radost?“ durdila se Pansy, když viděla Dracův vyděšený pohled. Právě obdržel svůj dárek k narozeninám

Byl v šoku. Tohle opravdu nečekal. Pansy byla originální, to ano, ale tohle nečekal.

Třesoucíma rukama držel poukázku na účast v pořadu Vypadáš skvěle!

Kdyby nevěděl, o co jde, bral by to jako kompliment, protože on vypadal skvěle. Jenže tenhle pořad byl o něčem jiném, měnil lidi, navíc mudly, kteří neměli žádný styl. A teď tam přihlásila jeho. Jeho! Chtěla, aby udělali něco, co při nejlepší vůli nešlo, protože on je dokonalý.

„Jistě že mám, miláčku,“ usmál se. Respektive se snažil usmát, koutky se mu samy stahovaly do nepřirozeného šklebu. Kdyby ale řekl, jak se doopravdy cítí, Pansy by spustila pláč, který by trval několik dní a on by nakonec do toho pořadu stejně musel, tak proč si to stěžovat.

Políbila ho na tvář. Věděla, že ho potěší. Pravidelně spolu tento pořad sledovali, tajně doufala, že přihlásí on ji, milovala změny, nicméně se tak nestalo. A tak zapracovala ona.

Nastal den D. Draco byl už odrána podivně napnutý. Pansy to přikládala nervozitě, on sám to přikládal své aristokratické blbosti. Neměl si s tou holkou nic začínat. Vždycky to věděl, miliony čtenářek to vědělo, dokonce i Rowlingová mu to naznačila, když ho v adaptaci jeho (a Potterova) života dala dohromady s jakousi Astorií, ale neposlechl se, natož někoho jiného. Poslechl Pansy, která mu napovídala, že jsou si souzeni, jelikož oba dva jsou dokonalí, urození a ze Zmijozelu, a to byla chyba.

Pansy se s ním rozloučila a on byl vydán na pospas mudlům. Šíleným mudlům, nutno říci. Neměli pochopení pro jeho luxusní (a nehorázně drahý) hábit. Označili ho za pytel a dali ho na charitu. Měli jediné štěstí, že mu Pansy zabavila hůlku, protože jinak by to nebylo hezké.

Posadili ho na divné křeslo a pak si začali hrát s jeho vlasy. Holka, která si nejspíše myla vlasy v kečupu, protože jinak by nebylo možné dosáhnout ani barvy, natož příslušného odéru, mu radila, že blonďáci, natož peroxidoví (já jsem ale přírodní, křičel v duchu, a přemýšlel, co pořád všichni s tím peroxidem mají. On ani netušil, co to je!) jsou out, a že letos frčí námořnická modř, která navíc bude skvěle ladit k jeho očím, když mu dají barevné kontaktní čočky. Poté mu jakýsi chlap (a že je to chlap poznal jen podle jména, růžové nehty naznačovaly opak,) vytrhal veškeré obočí, (a podle brutality tohoto zákroku Draco uvažoval, jestli již zmiňované nehty nemají cosi společného s Dolores Umbridgeovou), což prý nebyl záměr, nicméně na odškodné nárok neměl. Vše bylo prováděno bez záruky a na vlastní nebezpečí.

A pak ho oblékli. Ignorovali jeho přání tmavých barev. Košile byla podobného stylu jako nosil ten přitroublý porotce superstar v krásné světlé růžové barvě, která krásně ladila s kůží na místě, kde kdysi-bývalo-dobře-udržované-obočí, nicméně hodila se tak maximálně na Havaj ( kam stejně kvůli své bledosti nikdy nemohl) a ne na schůzku přeživších Smrtijedů po pěti letech. A brčálově zelené barvy nasadily všemu korunu.

Když se pak viděl v zrcadle, myslel, že omdlí. Posléze omdlel. Probudil se až v náručí šťastně se usmívající Pansy. Plán vyšel, protože jestli tohle neodradí zástupy fanynek nejvíc-sexy-zmijozelského-prince-pod-sluncem, tak už nic
Autor etelwenka, 12.10.2010
Přečteno 439x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí