Vinnie nebo Richie důvod proč končím s kariérou 1.díl

Vinnie nebo Richie důvod proč končím s kariérou 1.díl

Anotace: Povídka o strachu, lásce, zmatenosti....

Vinnie nebo Richie a důvod proč jsem skončila svojí kariéru 1.díl

Ahoj já jsem Lily Alex Issa je 17 let a jsem z českých budějovic. Moje rodina je v pohodě velmi si vážím své rodiny. Mám bratra který je ode mě starší o sedum let než já. Ve svých sedumnácti letech se proslavil díky česko hledá superstar kde se dostal skoro do semifinále, ale pak ho vyřadili a vyhrála to Aneta Langerová.Od té doby se můj bratr věnuje své hudební kariéře. A určitě už víte o kom to celou dobu mluvím.Ano o svém bratrovi který se jmenuje Sámer Issa a je mu 24 let. Mamka prodavačka obchodu, který vlastní náš táta.Táta se jmenuje David Issa (45) a je ředitel obchodu David´s a mamka se jmenuje Denisa Issa (44) a je prodavačka v obchodu David´s. Táta ve svém obchodě má dvě poschodí v přízemí se prodává potraviny atd.. a v prvním patře se prodávaj obuv, oblečení a nějaké ty doplňky a ještě je jedno patro a tam se prodává elektronika a potřeby do školy atd.... občas když s bráchou máme čas tak pomůžeme mamce s prodejem a dohlídnutím v obchodě. Jinak oba svůj volný čas trávíme spíš více venku s přáteli a nebo ho trávím s bráchou v jeho studiu.


Sobota ráno:
Stávat je čas jít do koupelny upravit se a obléct za 20 min jedete s bratrem nakupovat.řekne mamka a roztáhne mi závěsi v pokoji u všech oken. Mami vždyť je víkend přece dnes jsi nám dala volno.řeknu a sednu si. Promiň zlato, ale tatínek jel pro babičku a dědu na letiště, protože u nás budou na pár dnů a já nechci, aby babička viděla jak neschopné to má vnoučata.Dnes budete celý den pomáhat.řekne mamka. No super.odpovím a do pokoje příjde brácha ze skejtem. Dobré ráno.popřeju mu. Dobré ráno, sestřičko.oplatí mi to. Včera jsem se ti stavil u Pavla pro skejt.řekne a dá mi ho. Dík seš hodnej.řeknu a vylezu s postele. Kolik máme minut ještě?zetám se bráchy. 15 minut!křikne mamka na nás. No super do patnácti min nestihnu se dát do pohody.řeknu a jdu do kouplny.

V koupelně:
Rychle jsem si vyčistila zuby opláchla jsem si obličej po té jsem si vyčistila pleť a oblékla se do bílých trubek s růžovým triček a třpitivým nápisem Peace na to jsem si vzala svojí mikinu šedivou. Rychle jsem si přežehlila vlasy po té jsem si je stáhla do gumičky, ale nezdálo se mi to a tak jsem si je rozpustila. Obula jsem si svoje DG botky a hned sáhla po malovátkách. Dala jsem si modré oční stíny, černou řasenku, černou tužku na oči, tvářenku a lesk na rty. Už sem hotová! křikla jsem z koupelny. A hned se ve dveřích koupelny objevil můj bratr. Jak jinak.

Woow tak tenhle styl ti sekne víc než ten hip hopovej.řekne Sámer a jde dolů. To říkáš po každý, když se nějak obléknu.řeknu a sejdu také po schodech dolů. Tak tady máte seznam věcí, co nakoupíte a hned domů, abych mohla začít vařit.řekne mamka a dá mi ten seznam. Alex já tě nepoznávám.řekne mamka. Díky mami, tenhle styl mi vyhovuje víc.řeknu a jdu směr do auta.

Se Sámerem jsme nakoupili úplně všechno. Zrovna jsme se chystali k autu, když mi zazvonil mobil.



Hovor:
Já: prosím?
táta: Zlato mohu tě o něco poprosit?
Já: Jasně o co?
táta: zrovna jsem si vzpoměl, že dnes mám schůzku s Danem, kvůli potravinám a rád bych kdyby jsi to převzala má být před naším obchodem přesně za deset minut.
já: ale to nestihnu
táta: stihneš když vyjedeš teď.
jjá: tak letím. pa.
táta: pa.


Sámerem promiň táta má jednání s tím Danem ohledně potravin a svěřil to mě. Tak musím jet, protože nemám moc času. pa.řeknu rychle a hned stoupnu na skejt a jedu směr obchod. V obchodě jsem byla do pěti min a musela jsem čekat na strejdu Dana.

Mezitím u našich:
Mami tady je ten nákup.řeknu a položím ho na kuchyňskou linku. Kde je Alex?zeptá se mě hned mamka. Táta má dnes jednání s Danem a tak poslala Lily na to jednání.řeknu a napiju se. Dobře další úkol je jít teď do obchodu za sestrou a dnes obchod budete mít jen vy dva na starost. Dištak poproste Kikinu a Dominika, aby vám tam pomohli.řekne mamka. Jasně pádím.pa. řeknu a jedu směr obchod.

Jednání jsem akorát ukončila a Sámer vtrhne do obchodu. Co se prosim tě děje?zeptám se. Dnes máme obchod na starost jen mi dva.řekne Sámer. No super, tak volej Kikče a Dominikovi já jdu dát ceduli otevřeno.řeknu a jdu to udělat. Tak kikče dáme oblečení, Domovi dáme elektroniku a my dva zůstanem tady.řeknu a akorát dorazí kikča a dom. Oblečení, elektronika.řeknu a ukážu na osoby. Hned se pustili do práce. Tak je přesně čas na o.. nedořeknu prtž mi začně zvonit mobil.

Hovor:
Já: No, co se děje?
mamka: oběd už je hotov a babička s dědou jsou už doma tak přijďte i s Kiki a Domem na oběd.
Já: jasně jsme tam do deseti min.
mamka: čekáme. pa.
já: jasně. pa.

Lidi je čas dát cedulku jsme zpět za 30 min. a jít na oběd.řeknu a beru klíče. A samozdřejmně sme byli doma na oběd do 10 min jak jsem tvrdila. Dost skvěle jsme se naobědvali a nějak jsme se zapovídali s našima , že jsme zapoměli na obchod. Alex nemáš něco na plánu?zeptá se mě babička. Ne...vlastně ano, dnes pracuji v obchodě s bráškou.řeknu a podívám se na čas. Dobře tak si dáme ještě zákusek? řekne babička. Já se moc omlovám, ale mi si nedáme musíme se vrátit do obchodu.řeknu a zvedám se. Dobře jak myslíš.řekne babička.

Lidi to byl pěkný ofous. Kdyby jsme si tam povídali ještě několik minut tak, asi nás naši přetrhnou.řeknu a otevírám obchod.

U nás doma:
Kdo to může být? zeptá se táta a jde otevřít. Dobrý den. Bydlí tu Lily Alex Issa?zeptá se pošťák. Ano, ale momentálně není doma. Co jí chcete?zeptá se táta. Mám tu pro ní dopis z Německa.řekne pošťák a ukáže dopis. A mohu ho převzít? Jsem její zákonný zástupce.řekne táta. Ano, jen vás požádám o podpis.řekne a táta to podepíše.Díky. nashle.


Kdo to byl? zeptám se. Pošťák.odpoví táta.A co tu chtěl v sobotu?zeptám se. Doručit dopis Alex až z Německa.řekne a podá mi ho.Tady je jen napsáno od US5 pro Lily Alex Issa.řeknu a jdu směr do pokoje Alex. Kam jdeš? zeptá se mě máma. Alex má v pokoji plakát s tím to názvem, možná to bude odpovídat.řeknu a otevři dveře a hned u na dveřích od kouplny má plakát se skupinou US5.řeknu a kouknu se na odesilatele. Kde přišli na naší Alex?zeptá se máma. Newím, asi jak je slavná po celé zemi.řeknu a jdu jí volat.


Hovor:
Já: Co se děje mami?
Mamka: Přišel ti dopis z Německa.
Já: A nechodí pošťák přes všední dny?
Mamka: Ano chodí, ale z Německa dopis to ti doručili přímo.
Já: A do koho, že je?
Mamka: Od tvé oblíbené skupiny US5.
Já: Polož mi ho prosím na stul, přečtu si ho večer.
Mamka: Žádné nadčení nic?
Já: Mami to mám tři metry vysoko skákat, že mi přišel dopis od nějaké skupiny?
Mamka: Promiň. Máš ti na stole. pa.
Já: Díky. pa.


Zpátky u nás v obchodě:
Kdo ti volal?zeptá se Sámer. Mamka, příšel mi dopis z Německa.řeknu a opřu se o pult. No a proč nejásáš?zeptá se Sámer. Proč bych jako měla? Vždyť ten dopis je do US5, což je normální.řeknu a napiju se. Aha, no a přečteš si ho?zeptá se. No pořečtu, ale až budu mít náladu.řeknu. Aha. odpoví. Uběhlo několik hodit a do obchodu příjde mamka s taťkou a babičkou s dědou. Běžte domů. Jdeme vás vystřídat.řekne táta. Tak jo.odpovíme. Lily tady máš ten dopis.řekne mamka a dá mi ho. Díky mami.řeknu a vemu si ho. Dobrou.odpovíme. Dobrou. odpoví mamka.

Nasedli jsme do auta a odvezli jsme kikču s domem domů a jeli jsme k nám domů. Já otevřela dopis a začla číst. V to dopise stálo: Ahoj Lily já jsem Vincent a kluci mě pověřili, abych ti napsal dopis. Richie a já tě hrozně sbožňujem milujeme tvoje písničky... a proto jsme se domluvili s Jayem, že ti napíšem dopis jestli s námi nechceš přes prázdniny spolu pracovat. Bylo by to pro nás velmi příjemné mít vedle sebe profíka na hudbu. Pokud se rozhodneš příjet už tento týden nebo hned teď v obálce máš papírek s napsanou adresou kam přesně máš jet. Pokud chceš vyrazit hned teď, zbal si pár věcí nasedni do auta a mi tě budem čekat. S láskou Vinnie, Richie, Jay, Chris, Cayce, Izzy. Ahoj. Dočetla jsem dopis a hned jsem začla přemýšlet.Ale zase nechci zradit naše. Konečně doma. řeknu s radosti a jdu do pokoje. Hned jsem si vytáhla kufr a začla balit věci v tom mi vešel do pokoje Sámer. Chceš utýct?zeptá se brácha. Ne, kluci mě žádaj o spolupráci přes prázdniny.řeknu a sednu si. Woow tak to je síla a co hodláš udělat?zeptá se brácha. Chci tam jet už dnes, ale naši mi to nepovolí.řeknu a dám mu ten dopis. Tak tam zajedem.řekne a zvedne se. Tak jo.řeknu a jdu za ním.

V obchodě:
Vsadím se, že do deseti minut příjde Lily ze Sámerem a sdělí nám: Mohu jet do německa na prázdniny? Kluci chtěj abych s nimi spolupracovala.řekne David. To je v pořádku já to Lily dovolím.řeknu a akorát příjde. Mami můžu s tebou mluvit?zeptám se. Ne nemůže, protože já ti to povoluji.řekne mamka a já se hned otočím a jdu. Nasedli jsme do auta a odejli domů balit.


Hned jsem vlítla do pokoje a začla balit jen ty nej věci na sebe hlavně hygienu, malovátka a žehličku na vlasy a jiné... vše jsem měla zbalené do pár minut. Vzala jsem papírek a napsala na něj: Mami moc děkuji, že jsi mi dovolila odjet do Německa na celý dva měsíce. Jsme ti za to moc vděčná. Bráška jede semnou dohlídne tam na mě tak se o nás neboj. Kdy přesně se vrátím a další podrobosti napíšu tatínkovi zprávou. Oba vás moc miluju. Babí a dědo promiňte, že jsem tak na rychlo odjela, ale nechci tuto šanci promarnit ani minutku! Příště si mě i Sámera užijete. Moc vás všechny milujem. Pa. Lily Alex a Sámer. dopsala jsem popadla jsem kufr a skejt a řítila jsem se k autu. Brácha dej to tam jdu ještě pro notebook.řeknu a jdu pro něj.

Jedem v autě a já se snažím trochu prospat, než přijedem do německa.


U kluků(US5):
Hey Vinnie napsal jsi ten dopis Lily?zeptá se mě Jay. Jasně, že jo už by měla tu být.. myslím.řeknu a sednu si na gauč. Supr nová kůstka, budu mít koho zbalit.řekne Izzy a já hned vystartuju. Cože?? Ses podělal ne? Nikoho balit nebudeš! A už vůbec né Lily.řeknu a odejdu do svého pokoje. Páni ten ti to nandal.řekne Cayce. Je do ní zabouchlej.řeknu a pousměju se.

Zpátky u nás:
Už jsme tu? Ještě nejsme na místě, ale v Německu jsme rozhodně.řekne Sámer. No super.řeknu a vytáhnu ten papírek s adresou a najednou si uvědomím, že mi tam Vinnie napsal i na sebe číslo. Hned jsem najela do smsek a napsala Vinniemu jestli by nám nepřišel naproti. Hned mi přišla smska: Budu čekat u parkovišť tak snad mě poznáš. dočtu a usměju se nad smajlíkem.

Tady zastav.řeknu a vystoupím z auta.Hned vidím Vinnieho jak stojí opřený o zábradlí a drží v ruce skejt a v druhé drží mobil a nejspíš hraje hry. Nemohla jsem odolat a vytočila jeho číslo hned to zvednul.

Hovor:
Vin: Kde jste?
Já: Na parkovišti číslo 14.
Vin: Už tě vidím hned jsem u vás.
Já: No to si pospěš.
Vin: Neboj pospíším.

Ani né do minutky byl Vinnie u nás. Ahoj já jsem Lily Alex, ale to ty víš, protože jsi do mě blázen.řeknu a usměju se. A toto je můj starší bratr Sámer.řeknu koukám na Vinnieho. No tak tady je papírek kam máš jet.řekne Vince. Já a Lily pojedeme ne skejtech a až tam budeš stačí jen zatrubit a někdo s kluků vyleze. ahoj.řekne Vince. čau.odpoví Sámer. Já hned stoupla na skejt a jela jsem za Vincem. Jak jsem ho tam sledovala na skejtu umí fakt skvěle narozdíl ode mě! Já na tom moc triků neumím... Vinnie jak dlouho jezdíš na skejtu?zeptám se. Od svých deseti a ty?zeptá se mě Vinnie. Já od šesti.řeknu a Vin se začne divit.
Autor Marcy, 22.10.2010
Přečteno 383x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí