Dne 25.10. 2010

Dne 25.10. 2010

Anotace: deníček den tento ;)

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Dneska jsem vstala kolem půl 7, posnídala jsem, doděla jsem nádobí, a pak jsem čekala na strýce, co měl přijet a odvézt mě do Ostravy. Dojela jsem tam po 10 hodině, vybalila jsem si věci a šla na oběd do menzy. Pak jsem nevěděla, co dělat, protože s kamarádkou jsme měly sraz až 13:45, na zastávce, co se jmenuje Náměstí Jurie Gagarina.Autobus přijel skoro přesně a poté jsme šli na hodinu, kde jsem vešly do školy a myslím, že všechny naštvaly slova jednoho profesora, co nám přišel jen oznámit, že náš pan docent nedošel. Tak řekla Zuzka ( již zmíněná kamarádka, zbytek textu ji tahle budu oslovovat), že jede na byt.Proto jsem se zeptala, zda nemůžu s ní. Jelikož se mi na kolej nechtělo.A nenamítala nic, proto jsme se sebraly a jely rovnou ze školy.Na bytě nám Zuzka uvařila čaj, u kterého se nám dobře povídalo. Pak už byl ale čas zanechat ji jejímu osudu. Šla jsem tedy na tramvaj a jela zpět na kolej. Teď sedím na koleji a za chvíli si dám asi něco na večeři. Po večeři pokud budu chtít ještě něco dodělat do školy.;) Nyní poslouchám Nohavicu Babylon, jak zkončí pustím Ludovica Enaudiho ;) našeho oblíbence se Zuzkou. Mám jí moc ráda, je jako moje starší sestra, kterou jsem si vždy přála a nikdy ji nemohla mít.Jsem byla já první na světě já.Poté přišel můj bratr, který je o 3 roky mladší ;). Teď je mu 16. Když tak sedím,přemýšlím, copak dělají ti ostatní lidé, ty mé osůbky oblíbené ??? :D A taky trošku sním a přemýšlím o budoucnosti.....
Autor Nikolka, 25.10.2010
Přečteno 363x
Tipy 3
Poslední tipující: Fighting Dreamer, Dragoniana, umělec2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké počtení... jen mě, čistě z deformačního školního hlediska;) však mi rozumíš, ruší gramatické chyby...:)

26.10.2010 21:16:00 | Fighting Dreamer

Deník sem kdysi psal. Pak si nějjaký i koupil. A nyní ho mám zde a zadara. To se mám.

25.10.2010 21:12:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí