Láska na třetí

Láska na třetí

Anotace: Bahno v jakým se 3 dny po rozchodu čvachtá moje mysl...

Tři dny si připadám jako bych se snažil najít slušnýho člověka v parlamentu, tři dny si připadám prázdnej jak moje hlava po spáleným géčku, tři dny má všechno co dělám stejnej smylsl jako texty Curta Cobaina. A tohle všechno způsobili tři slova:"UŽ TĚ NEMILUJU". Z téhle řady trojem vybočuje doba jakou sme spolu byli, 2 měsíce. 61 dní. Dalo by se říct nejspokojenějších 61 dní mého dosavadního života. Bohoužel to taky bylo bezcitně krátký. Připadám si jako ten největší looser na celým širým světě, celý moje přehnaný sebevědomí se rozplynulo a ze mě zbyla ztápená postavička. Je až neuvěřitelný co lidi stihnou za dva měsíce, to na co potřebují některý manželství 3-4 roky sme my stihli za pár pitomejch dnů, a i když to bolí jako společná sprcha s bandou nácků ve věznici s ostrahou tak bych neměnil ani za vyhřívanej skleník. Bylo to zběsilý, rychylý a krásný. V Brooklyn tale řekl jeden mafián zajímavou věc:" V životě máš nárok na 3 výjmečný ženský". Jestli je to pravda, tak mě už zbývají jen dvě...
Autor Slimoslav Slimovský, 12.01.2006
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Můj drahý,
čeká Tě toho ještě spousta dobrého a krásného a spousta krásných setkání!
Podstatnější než vztah s vyjímečnou dívkou je vztah s vyjímečným Bohem, i kdyby pak všechno bylo totálně v háji.

30.03.2007 08:11:00 | Ik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí