26.10, 27.10

26.10, 27.10

Anotace: deník

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Dne 26.10. jsem se ráno vzbudila a jela do Ikey (Shopping parku), kde jsem nakoupila co bylo potřeba a co maminka chtěla, abych ji dovezla. Poté jsem jela zpátky na kolej, kde jsem poobědvala. Následně mě čekala cesta do Intersparu a na Dubinu, kde jsme měly sraz se Zuzkou. Jak jsme se obě přivítaly, odjely jsme tramvají na hodinu pedagogiky. Jakmile hodina zkončila odprovodila jsem ji na autobus a pak se vydala zpátky na příbyte ( kolej), kde jsem si dala večeři a doděla ještě domácí úkoly do školy, sbalila se a šla spát.
Dne 27.10. mě probudilo sluníčko, bylo krásné ráno. Ale při pohledu na tašky, které jsem musela s sebou tahat se mi dělalo špatně. Protože můj plán byl následující, potřebovala jsem jet na pobočku České spořitelny zaplatit internet, poté mě čekala škola na budově S 3 hodiny osobnosti, kde jsem se o sobě dozvěděla zajímavé věci. Podle testu mi vyšlo že jsem 100% neurotik, a že nejsem ani extrovert ani introvert, že jsem úplný střed a to ještě k tomu všemu na hoře os, kde je zrovna rozdělení mezi melancholikem a cholerikem. Já jsem se tomu moc nedivila, jelikož vím, jaká jsem. Jen moje paní docentka tomu nevěřila a myslela si, že jsem ten test vyplňovala ze srandy, a že jsem na různé otázky odpovídala jak se mi líbilo, což vůbec nebyla pravda.No jo, hold, když se člověk projevuje navenek jinak a jinak se cítí ve vnitř, to mu jde těžko uvěřit, když mu výjde takový výsledek testu. Pak jsem jela z S na budovu B, kde jsem měla technickou výchovu, kde jsem dostala své první známky a to 1 a 2, tak jsem byla ráda.Jak hodina zkončila, co nejrychleji jsem se oblékla a vyrazila na tramvajku a po té z náměstí republiky na Autobusové nádraží a hurá domů. Doma mě čekali mamka a bratr již na zastávce a pomohli mi z věcmi do druhého autobusu, se kterým jsme jeli skoro až před barák jen 1 km jsme museli jít pěšky. Večer hned po mém příjezdu, ani jsem se nestihla vybalit jsme s mamčou vyrazily na Zumbu, o které mi tak často vyprávěla. Myslím, že to je fajn cvičení a zároveň super na odreágování. Jakmile Zumba zkončila můj otec již nás čekal venku autem a odvezl nás domů, kde jsem se vybalila, osprchovala, mrkla na meily a šla spát.
Autor Nikolka, 28.10.2010
Přečteno 287x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí