28.10.

28.10.

Anotace: dnešní den :(

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

http://www.youtube.com/watch?v=mdObE-XmqDE

Cítím se takhle jak se zpívá v téhle písni, vím, že všem připadám asi divná z mých článků, ale je to proto, že se mi nikdo nevěnuje nikdo nemá na mě čas. Před nedávnem jsem byla ráda samotář i to jo to mám ráda pořád, ale chybí mi láska :( a to jak mateřská nebo i jakákoliv. Lidi si to neuvědomují, ale já jsem člověk, lidská bytost co ji potřebuje :( .
Dneska jsem ráno vstala uklidila postel. Posnídala. A šla omést prach ze zdi ve svém pokoji, kde už můžu být, alespoň na počítači a snít aspoň o tom co mi chybí. Poté jsem psala semínarku do pedagogiky. Obědvala. Nakonec se moje hlava rozhodla pojď ven se projít chybí ti čerstvý vzduch a bude ti lépe, když se provětráš. Venku jsem se cítila jinak, jenže teď už to zase padá jsem doma a ta samota, špatná nálada dala o sobě vědět a je mi zase mizerně nevím co dělat do školy se mi nechcou psáti úkoly nejraději bych byla někde venku s přáteli, ale jak to udělat?? :( Když přátelé tady nemá?? Toť otázka. Nevím a navíc mí rodiče mě chcou do tmy mívat doma což mi na mé náladě nepřidává. No nic nechci zatěžovat svými problémy. To mi doufám, pomůží jistí lidé od problémů, kterým se vypovídám, sice nevím kdy, ale snad se někdy zase uvidíme. ;) V pondělí zase bude lépe jak budu se svou Zuzkou. Ona ví ;)
Autor Nikolka, 28.10.2010
Přečteno 334x
Tipy 1
Poslední tipující: Dragoniana
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten pocit znám...pěkně psané

29.10.2010 21:40:00 | Dragoniana

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí