Strach z kluků 1

Strach z kluků 1

Anotace: o životě ...

Sbírka: Strach z kluků

Všude po okolí je slyšet hlasitá hudba, pohybuje se zde velké množství opilé mládeže a já prožívám nejhorší chvíle na světě….

" Sakra co vodě mě chceš."Kříčím na nějakého kluka, kterej mi svírá ruku a táhne mě do parku a pak do nějaké temné, špinavé a zapadlé ulice.

"Jen si trošku užijem zlato…"

"Na to zapomeň, nejsem žádná ku**a…Pusť mě….!!!!"snažím se mu vytrhnout, ale má sakra sílu i ve stavu..no nevím jestli je sfetovanej nebo opilej..možná obojí…

" To mě ani nehne…přece si nenechám utéct takovou kočičku ."

" Já budu křičet." Sem naprostou zoufalá.

" To si skus." Mám strašnej strach a ten kluk je strašně odpornej.co mám sakra dělat?To tu nemůže jít někdo normální a pomohl mi?

"Pomóóc." Zkusím zavolat, jenže to se mu fakt nelíbí a vrazí mi takovou facku, že se mi zatmí před očima….
Už ani nezadržuji slzy.Držím se za tvář, která mě sakra bolí. Je vidět, že je mu všechno jedno.

Právě sme dorazily do nějaké temné ulice, strašně se na mě lepí, zvedá se mi žaludek a mačká mě na tu zeď.

" sakra pusť mě to bolí.."Zařvu mu schválně do ucha.

" Nemáš tak vyvádět ." Zasyčí mi vztekle do ucha a začne mi strkat ten jeho odpornej jazyk do pusy.

Rukou mi zajede pod tričko…
No hnus. Celá se klepu strachy a vyčerpáním. Nemám sílu se už bránit. V očích se mi hromadí další slzy.
" Prosím nech mě."

" Si myslíš, že když budeš naříkat a prosit tě pustim? Si uhádla, si pěkně pohrajem a pak si táhni kam chceš.
Sbírám úplný zbytek sil a snažím se ho odstrčit, jenže to ho vyprovokuje a je ještě hrubší.

" Pomóóccc….." Zkusím to ještě jednou….
Vrazí mi další facku a já ztrácím vědomí……….

Strify:

"Dělej Kiro."

"Zase se čeká jenom na tebe! Seš příšerná brzda, to si měl jít do tý koupelny dřív!!!"Řve na Kira Yu , kterej se nemůže dočkat, až vyrazíme na párty, no spíš vetší diskárnu řekl bych, která je dneska blízko našeho bydliště a nemusíme jet autem.Jinak musím říct, že se mi dnes nikam nechce, ale nebudu trhat partu.

" Klid Yu už letím." Vyběhne Kiro konečně z koupelny a obouvá si boty. Ještě chvilku zdržení, než se mu povede zašmodrchat kaničky a de se.

" Tak máte všechno?" Zeptám se pro jistotu a zamykám náší barabizničku. A vydáme se směr párty….

Po cestě si ze sebe navzájem utahujem a když jdeme kolem parku slyšíme …nějakej dívčí hlas jak volá o pomoc z vedlejší ulice.
Okamžitě se tam vydáme.
Když dojdem do té ulice vidíme, jak tam nějakej kluk mlátí a snaží se znásilnit pěknou holku, která se vůbec nehejbá.

Doufám, že jen omdlela.
" Co tu jako děláš? Okamžitě ji pusť!!!"Křiknu na něj.

" na to zapomeň…..Já si jí tu našel a teď si tu s ní užiju."

Začne se mi tlemit do ksichtu, ale to už ho Yu chňapne a jednu mu natáhne.
"To aby sis příště neotvíral zobák na mého kámoše a nesahal na holky, který nemaj zájem s tebou něco mít….ty prase."

Kluk se na Yua nasraně podívá a chce mu taky jednu natáhnout, ale Yu je pohotovej a natáhne mu ještě jednu, kterou pochopitelně neustojí a skácí se na zem.Ze které se rychle sebere a uteče.

Já se mezitím sehnu k té dívčině, která se svezla k zemi jen co jí ten debil pustil, vezmu jí do náruče.
Je opravdu v bezvědomí a tak řeknu klukům, ať se jdou bavit, že mě se nikam ani nechtělo a vemu jí k nám domů, kde jí ošetřím rány, které jí udělal ten debil.
Doma jí položím na mojí postel a dojdu pro vodu, dezinfekci a žíňku. Ošetřím jí rány a nechám v klidu spát.

Asi po půl hodině slyším, jak volá ze spaní a tak jdu do pokoje …
Je úplně zpocená a má horečku. Sednu si k ní a otírám jí čelo, než horečka aspoň trochu neklesne.

Taky si jí prohlížím a je opravdu moc pěkná. Má dlouhé blond vlasy, krásnou postavu je celkem drobná a má jemný rysy v obličeji a strašně dlouhý řasy oči bude mít nejspíš modrý. Je fakticky moc krásná.
Přejedu jí jemně po tváři.Horečka už ustoupila ale pořád vypadá tak vystrašeně.Doufám že jí fakt nestihl nic udělat.Nevypadal zrovna střízlivě.
Sedím u ní asi ještě půl hodiny a pak jsem asi usnul probudí mě nějakej pohyb.

Okamžitě otevřu oči a koukám jak ta holčina na mě vystrašeně kouká.
Je úplně bílá jako stěna o kterou je opřená.
Autor Klira_VK, 01.11.2010
Přečteno 346x
Tipy 5
Poslední tipující: Dona Quixote, Emilly, Lenullinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

za hrubky se omlouvám... budu to lépe kontrolovat.. =)

09.01.2011 12:06:00 | Klira_VK

Příběh se mi moc líbí, jen by mě zajímalo, jestli je to podle skutečné události... !ST!rašně dobře se mi to čte, i když je tam pár hrubek.

09.01.2011 11:44:00 | Dona Quixote

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí