Proč nechodím brzy spát.

Proč nechodím brzy spát.

Anotace: Den kdy se mi nechtělo vstávat.

Jednou ráno se mi nechtělo vstávat.Lampa před domem nerozhodně blikala a po chodníku už nikdo dlouho nešel.Po silnici nejelo auto už od večera.Mám kruhy pod očima a ani mi pořádně nejdou otevřít.V tom se vedle postele ozve maminčin hromský hlas a křičí:"Vstávat lenochu!Honem.Já jdu do práce tak se vyprav do školy,udělej si svačinu a pití.Papa."Myslela jsem že vyletím z kůže.Když jsem došla do školy a posadila se do lavice tak to nebylo o nic lepší.Hned první hodinu mě paní učitelka poslala domů protože jsem usnula a slintala na lavici.Doma jsem lehla do postele a spala jsem.
Když odpoledene mamka přišla domů,tak se zděsila,protože máme vyučování do 3.hod.a oni jsou teprve dvě hodidny.Všechno jsem jí to vyklopila.O spaní,o slintání i o dřívějším odchodu ze školy.
Od té doby mě rodiče ženou do postele už v 8 hodin,abych náhodou zase neusnula ve škole.
Autor majda 99, 02.11.2010
Přečteno 245x
Tipy 1
Poslední tipující: Divoženka1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jsou moudří rodiče kteří ví ,že když budeš spát nic se nenaučíš a poznání je takovej tvůj majeteček který ti ani velká voda nevezme :-)

18.02.2011 15:51:00 | Divoženka1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí