Strach z kluků 2

Strach z kluků 2

Anotace: o životě ...

Sbírka: Strach z kluků

Sedím u ní asi ještě půl hodiny a pak jsem asi usnul probudí mě nějakej pohyb.Okamžitě otevřu oči a koukám jak ta holčina na mě vystrašeně kouká.
Je úplně bílá jako stěna o kterou je opřená.

" Ahoj.Je ti špatně?" Zeptám se jí tiše abych jí nevyplašil ještě víc než je.

" Kde to jsem?" Vypálí na mě a z jejího hlasu je slyšet panika.ta holka se musí neskutečně bát. To jsem nechtěl. A jestli toho hajzla ještě potkám slybuju, že ho zabim.

" Nemusíš se mě bát, a jsi u mě doma slyšel jsem s kámošema tvoje volání o pomoc a šly se teda podívat co se děje a tys tam ležela už v bezvědomí, když jsme přišli a ten kluk tam…no prostě jsme tě odsud dostali a pak jsme tě vzal k nám."

Pořád na mě kouká strašně nevěřícně.
" Není ti špatně? nechceš si radši ještě lehnout? já půjdu klidně pryč.Mě se opravdu nemusíš bát, já se tě nedotknu."

" Nechoď pryč." Sleduje mě a při tom se konečně pohla z místa.Sedla si na kraj postele ale dál ne.

" já půjdu pryč a ty se ještě vyspi.A omlouvám se jestli jsem tě vyděsil.Jsem u tebe seděl měla si vysokou horečku a pak jsem usnul."

" To je dobrý a nechoď pryč já se tu bojím."

" Nemáš se tady čeho bát.Kámoši sou na zábavě a jsem tu s tebou."

Jenom přikývne a lehne si do postele.A přitom mě pořád sleduje. Sedím na kraji posteli a pozoruju její vystrašené nádherné oči.
" Neodpověděla si mi jak ti je?"

" Nic moc, ale mám žízeň."

" Dobře tak já ti dojdu pro pití.A co by sis dala?"

" Jenom vodu radši."

Odejdu teda pro pití.
Podám jí skleničku celou jí vypije a opatrně mi jí podá zpátky.
" Jak se jmenuješ?" Zeptá se mě najednou.Docela mě překvapí.

" Strify a ty?"

" To je jméno? A já jsem Alex."

" Ne nejni to jméno, ale přezdívka."

" A proč máš přezdívku?"

" Ne jen já, ale i kluci.My máme kapelu a tak jsme si dali přezdívky aby nás nikdo nemohl otravovat.I když fansky sou někdy pěkně mazaný a snaží se zjistit naši opravdovou identitu."
" Jak se jmenuje vaše kapela?"

" Cinema Bizarre." Chvíli bylo ticho a prohlížela si mě než se znovu zeptala. Já se zatím nechtěl moc ptát.

" A proč se jako kluk maluješ?"

Musel jsem se usmát.Je fakt, že mě sleduje takovým divným pohledem.
" No víš.slyšela jsi už někdy o stylu Visual-kei?"

" Ne to jsem neslyšela.Povídej."

" Je to vlastně výstřední styl kterej jako by nerozlišoval holky od kluků, prostě kluci se malují a oblíkají tak, že na první pohled nepoznáš jestli je to holka nebo kluk…….No a my se nechali inspirovat.Proto se maluju.Připadá ti to asi ujetý co?"

" No trošku jo, ale sluší ti to." Poprví se jí na tváři ukáže náznak úsměvu.
Takhle si povídáme asi do 3hodin v noci pak nás zmůže únava a tak usneme spolu na posteli.

Kiro:

Když Strify odejde s tou holkou v náručí, nemám už chuť jít pařit, bez Strifyho to bývá nuda.
Nebo aspoň já to tak cítím.
Dojdeme ke vchodu Yu zírá na každou holku co kolem nás projde s jazykem až u kolenou.Fakt děsnej myslí on někdy na něco jinýho než na sex?? NE.
" Yu neslintej." Drcnu do něj a táhnu ho k baru.

" Hej viděl si tamtu kočku? Hej tak ta byla luxusní."

" Blázne ti jednou upadne."

" Tak o něj se nebojím…" Nahodí svůj úsměv a jde k vyhlídnuté kočce.Chudák holka až se s nim vychrápe pošle jí do háje.

" No tak co jdem pařit Shine?" Už dvacet minut stojíme u baru a nic se tu pořádnýho neděje Romeo má blbý kecy a já je nemíním poslouchat a Shin vypadá na to že ho za chvíli praští pokud nesklapne.Tak ho radši popadnu a dem tancovat.
" Dneska je to tu na nic….se tu pořádně nic neděje."

" Jo Strify se tu nepředvádí…."

" Tak to vemem do vlastních rukou ne??"

" Jo rukou…"

Už máme něco upito…. třeba se to tu ještě rozjede…No řekl bych že bezpochyby.
Shin si právě stoupl na stůl a začal solidně pařit. Vyškrábu se teda za ním a začnem dělat krávoviny…. No nezůstanem jen u paření… když se k nám vyškrábou ještě asi čtyři holky začne se to solidně rozjíždět…. Shin už nemá na sobě tričko a já už přišel o svůj klobouk… ten pak musim najít bez něj domů nejdu.

" Hele já du k baru… mám žízeň." Zahulákám na Shina, nemá to sice význam, ale to je mi fuk.Taky si potřebuju odskočit..docela dost sem toho už vypil.
Na záchodcích potkám Yua, kterej právě klátí jednu kočku… musím uznat je pěkná..ten si umí vybrat.
" Čau kámo…tys ještě neodpadl?"

Yu se na mě podívá stylem drž hubu nebo přes ní dostaneš…. jo přišel sem nevhod, ale tak měli si zalízd a ne zůstávat v chodbičce…. Jenže to by pak nebyl Yuíno…Občas se chová jako pěknej debil. A taky je fakt, že většina mužskejch vycouvá, když je vidí, ale já ne….co bych se omezoval.Přece teď nepůjdu někam ven.nejsem padlej na hlavu.

Když se vrátím na plac Shin nikde.No to se dalo čekat buď je někde pod stolem a nebo se šel přidat k Yuovi. U baru zahlídnu Romea s holkou a tak to pro dnešek stačí. Holky se kterejma sem ještě před chvílí pařil se na mě okamžitě pověsí… no aspoň by mi mohli pomoct najít můj zatoulanej klobouček….

Se mohli přetrhnout která ho najde první.naštěstí sem ho našel sám a zmizel jsem.
Právě jdu kolem tý ulice, kde jsme našli tu holku, kterou Strify vzal k nám sem celkem zvědavej jak na tom je.

Domu dorazím něco po půl čtvrtý. je tu tma a ticho.No co jsem čekal, že bude Strify čekat než se vrátíme..no jasně celej žhavej.
No aspoň se du mrknout kde je.
Najdu ho v jeho pokoji jak leží vedle tý krásný holky.Vypadá celkem spokojeně a ona je k němu přitulená…tak tohle mu zavidím.Taky se mi líbila na první pohled.taková křehká. Asi mám smůlu. Bůhví co tu spolu vyváděli.

Jdu do sprchy a pak spát sem celkem zmoženej s toho nic nedělání…


pokračování příště..... =)
Autor Klira_VK, 02.11.2010
Přečteno 344x
Tipy 5
Poslední tipující: Dona Quixote, Emilly, Lenullinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké, hezké...

09.01.2011 11:51:00 | Dona Quixote

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí