Kravý valentýn

Kravý valentýn

Anotace: Psala jsem to dávno ale bratr mi to vymazal z PC já jsem to našla,je ještě pokračováni ale to už neexistuje takže jsem to šikovně zakončial,jeto velmi krátke a asi je to stejné jak ten film ale já jsem ho vymyslela dřív.Kež bych si to patentovala...:(

Píše se rok 1986 a slaví se Valentýn.Dav milenci se na vlakovém nádraží ponoří do výru vášně.
Náhle slyší kroky a z mlhy jde vidět rozmazaný stín člověka.Myslím že se jmenovali Iva a David.Dostanu strach a utečou,ráno se jde Iva podívat na nádraží a na místě kde byl rozmazaný stín byla taška.Iva odvážně otevře tašku a je tam jen lístek od vlaku z roku 1956 a ještě papírek se vzkazem napsaný krví.Lekla se,byla to vyhrůžka ale David neměl čas tak zaním šla až za dva dny.David pak jde za dědou a ten mu dá 20let staré noviny,kde je krimi případ o vraždě na kolejích,tehdy si mysleli že je to vražda ale mýlili se.Ten muž spáchal sebevraždu z nešťastné lásky.Byl nalezen 15.2.1956 den po Valentýnu.Za týden jede Iva k babičce do sousedního města,na nádraží najde špinavé boty od krvi a tuší že to bude toho sebevraha z roku 1956.Zase vtom byl lístek se vzkazem napsaný krví ‘‘Měj se na pozoru brzy se ti něco stane a tvému milému taky…‘‘Měli ve škole prázdniny a tak Iva mohla na 4dny odjet k babičce (2prázdniny,2víkend).Přijela domu posledním vlakem v 18:00 a David jí už čekal aby jí pomohl se zavazadly.Přišel trochu dřív a našel kabát,nečouhal žádný lístek ale když ho zvedl ze zemně byl podním vzkaz ‘‘Já jsem váz varoval…‘‘.Duše Valentýnckého sebevraha přehodí výhybku,vlak vykolejí,narazí do stromu,větev zabije řidiče.Rozletí se,ve všech vagónech okna a Ivu pak chytne za vlasy a vytáhne ven.Duch Valentýnckého sebevraha,se zhmotní do viděné podoby takže mu konečně Iva vidí do tváře a říká mu aby to nedělal že se nějak vyřeší že není potřeba vraždy. Duch Valentýnckého sebevraha se vyroní slzy a pak,se mu v ruce zjeví nůž a uřízne Ive hlavu.David to všecko vidí a zhroutí se,skončí v práci psychiatrů a už se stoho nikdy nedostal. Duch Valentýnckého sebevraha se už na nádraží nezjevuje a po všem zůstaly jen spomínky a články v novinách jak,se náhle změnila výhybka a umřela dívka a řidič.
Autor Gothick L., 07.11.2010
Přečteno 297x
Tipy 1
Poslední tipující: Anjesis
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí