Dosud nepoznané

Dosud nepoznané

Anotace: +15 =p

Sbírka: Smysli neklamou

Teplá tekoucí voda dopadá na moji obnaženou šíji. Na moje nahé tělo. Pára se sráží na skle a po kapičkách sjíždí na chladnou zem. Pozoruji je s blaženým výrazem. Dnešní noc byla úchvatná.

Jemně si skousnu ret. Moje tělo je jako v ohni. To, co se událo, před pár minuty se nedá zapomenout. Zdá se to až neskutečný. Byl to neskutečně silný zážitek. Nehty si lehce přejedu po ruce. Cítím, jak mé tělo kladně reaguje. Pokračuji po těle dál. Cítím každý dotek, každičkou kapičku vody co stéká po mém vzrušeném těle.

Teď mi příde, že čas se na chviličku, okamžik zastavil.

Přesně jako před pár minutami. Jeho hravé ruce pomaličku, opravdu pomaličku putovali po mém těle.
Už v baru mi jezdil po zádech dlouhými něžnými tahy. Když poprvé sklonil hlavu a jeho jemné rty, se dotkli mích. Byla jsem s rozumem v koncích. Tak krásné a něžné polibky jsem ještě nezažila. Nikam nespěchal, vychutnával si každý okamžik. Kouzelný okamžik. Tolik citu, něhy jsem dosud v polibky necítila.

Když poté sjel rty na můj krk. Věděla jsme, že dnes neodolám, věděla jsem, že sem jeho a může si dělat, co chce. Byl neuvěřitelný. Krásný, jemný, galantní.

Celý večer si mě k sobě tiskl a já neodolala. Ani na jediný krok jsem se od něj nevzdálila. Čekala jsem na další polibek na další pohlazení. Jako smyslů zbavená.

Nemohla jsme se dočkat okamžiku, kdy budeme o samotě. Nikým nerušeni.

Jeho ruce bloudili pod mím oblečením jeho rty a jazyk si hráli na mém krku. Podlamovali se mi kolena.
Kdyby mě nedržel v objetí, určitě bych se svezla k zemi.

Opřená o linku, čekajíc co se bude dít. Pozorujíc jeho pohled, jeho každý krok blížící se ke mně. Jeho zrychlený dech. Jeho vůně mě omámila. Vzepřela jsem se na rukách a popošla blíž. Omotala mu ruce kolem krku a nechala se vést a svést v jeho náruči do tmavého útulného pokoje. Nechala jsem se položit na deky rozprostřené po loži.

Jeho tělo přikrylo mé. Cítila jsme každičky jeho nádech, každičké jeho pohlazení mého těla, každý lehounký škrábnutí.
Slastí jsem přivřela oči, a když jeho rty opustili mé a věnovali se mému krku. Sevřela jsem spodní ret mezi zuby. Byla jsem tak nedočkavá okamžiku, kdy si vezme vše, co jsem mu nabízela. Nedokázala jsem se na nic soustředit. Moje tělo se pod jeho jemně prohýbalo.

Neudržela jsem ani já své ruce v klidu, jako kdybych chtěla ten okamžik, který vzdaloval přiblížit.

Drápky jsem mu přejížděla po vypracovaných zádech. Moje srdce tlouklo jako o závod, moje plíce pomalu nestíhali. Touhu, kterou ve mně vzbudil jsem do posavaď nepoznala. Když konečně položil zcela své tělo na mé. Semkla jsem ho a držela jako bych se bála, že se rozplyne.

Naše těla našla společnou řeč. To co jsem prožívala, bylo tak neskutečné. Nikdo předtím nedokázal tolik vyprovokovat mojí touhu, něhu, lásku, vášeň. Sama jsem byla zblblá z tolika rozpoložení.
Autor Klira_VK, 11.11.2010
Přečteno 261x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí