Motorka

Motorka

Anotace: Hodně věcí splácaný do sebe ..

Jedu nocí s hlavou tvých věcí, jedu a nezastavím. Nevidím semafor nevidím červenou a jedu dál.
V tu chvíli si vzpomenu jak si tam stál a pusu mi dal pak si vytáhl pušku a odkráčel kupředu do neznáma. Teď se táhneš světem jako čestný Pionýr a já čekám kdy to skončí .
Projíždím městem a matička s drápy tasí kolt . Já se před ní neschovám já se stále hledám .
Nikdo mi nepomůže nikdo se o to nestará. Sem v tom sama karty rozložený na stole a zvonek nezvoní a čaroděj nezaklepe a v duši nenacházím ani jiskřičku. Jiskry jsou pro tebe důležité tak nejsem hodná ji u sebe nosit třeba sem ji vytratila v tramvaji . Revizor ji odnesl sebou v krabičce od cigaret. A já v to nedoufám že se ke mně vrátí králíček mi ji v košíku nepřinese. Já bych jí odmítla. Nechci lži jen lžu sobě nesnáším pocit viny a mam ho větší než dítě ve školce co si rozšláplo autíčko nemam ráda tu beznaděj ale stejnak tady je někde a stále mnou sedí .. Tak vidíš že bys to nezvládnul a já ? Netoužím po soucitu jen po hrnku s trochou kafe a pak nasednu a odjedu …
Autor Krásná neznámá, 17.11.2010
Přečteno 256x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

precetla jsem tvoje dilo a prislo by mi sprosty, nenechat ti tu koment..sprosty, protoze tys mi tu odkryla svoje opravdovy city..a kvuli tomu je to dilo dobry..jen se mi nelibi cestny pionyr a ta primera s ditetem ve skolce..ale jinak ti ten pocit verim..takze se ti povedlo,dat to na papir.. a to je dulezity..pro me.

17.11.2010 21:36:00 | veronika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí