Večer 19.11.

Večer 19.11.

Anotace: přemýšlení a popis dneee

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Ahojky, už jsem tu dlouho nepsala co? No to je tím, že nebyl čas a za druhé nebyla ani chuť něco nového ze sebe dostat. Včera byl čtvrtek zase a v tento den je ten nejhorší předmět co mám. Tímto předmětem ve škole je má málo oblíbená biologie :(. Bohužel nejsme ještě kamarádi a kdy budeme? Já myslím, že až tento předmět budu mít za sebou. A kdy se tak stane, ptáte se také?? Doufám, nebo už možná i věřím v to, že to bude během zkouškového období. Tak mi všichni držte taky palečky. Děkuji moc. Jsem ráda za lidi co mě podporují a vyzdvihují mé seběvědomí z bodu nula, alespoň trošku nahoru, jelikož někteří lidé mi ho zase srážejí. Ony ví respektive jedna osůbka, kterou jsem neznala ještě před několika měsíci, ale teď ji a další lidi znám a děkuji za to bohu a nevím komu ještě, že jsem měla šanci je poznat. Jsou to prostě božské osůbky, přesně řečeno ráda je označuji za své anděly strážné. No a co dneska? Co se dělo v pátek? Dneska jsem ráno vstala dříve, protože jsem se potřebovala dobalit na koleji, abych mohla jet hned po škole domů. Poté jsem něco málo posnídala ( mysli) :D já tomu říkám zrní, a vyrazila jsem naproti kamarádce na autobus, se kterou jsme pak měli první hodinu stejnou. Já jsem pak v té hodině ještě prezentovala domácí úkol. Nějaký dobrý pocit jsem z toho neměla, jelikož jsem věděla, že jsem tomu nevěnovala dostatek času. No prezentace se líbila, prý nebyla až tak moc špatná, tak nevím, ale já si o sobě myslím, že jsem to odflákla a bylo to nic moc. :( Po této první hodině jsme vyrazily i s kamarádkou na jinou budovu, kde jsem se rozdělily a každá šla na jinou učebnu. Já jsem měla angličtinu a kamarádka měla český jazyk. Po angličtině jsem si skákla do menzy na oběd. Pojedla jsem si dobře. Měla jsem bramboráky a ještě i zákusek a to Rafaelo řezy. Byly výborné. Jakmile jsem dojela domů, vybalila jsem se. Poté jsem se stavila ke kamarádce donést knížku,co chtěla půjčit. Na chvíli jsem se u ní zdržela, ale poté v deštivém počasí vyrazila zpět k domovu. Kde jsem povečeřela a šla psát seminárku z biologie, kterou mám napsanou, tak z třetiny. A nyní tu sedím v tichu a píšu tenhle článek. A chystám se jít spát, protože jsem totálně unavená z celého týdne ;). A zítra mě čeká odpoledne návštěva. Ptáte se proč?? Protože je zítra v kalendáři Nikola a to je moje jméno. Mám svátek no. A dneska už mi přišlo první blahopřání od kamaráda. Sice kvůli tomu byl výslech pomalu, jak někde na kriminálce, ale jsem za to blahopřání moc ráda, protože jde vidět, že na tom člověku, něco bude, jinak by to neposílal poštou a poslal by mi třeba jen prostou SMS. No nic tak já fičím spát jsem ráda, že jsem mohla, zde své myšlenky napsat. Děkuji ;) :-* Dobrou noc a krásné sny přeji všem.
Autor Nikolka, 19.11.2010
Přečteno 311x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí