Pomoc

Pomoc

Anotace: Povídka vypráví o životě jedné dívky.

Jane si četla příběh o dívkách,které byly znásilněny nebo jim někdo ubližoval.Jednou pozdě večer se vracela sama domů,když najednou ji někdo chytil za ruku a snažil se ji odvléct do nedalekého křoví.Jane se,ale nedala a bránila se jak mohla.Naštěstí utekla jen o vlásek.Jak přišla domů řekla ihned vše své matce,která to oznámila na policii.Policisté vyšetřovali,ale nic neobjevili.A tak Jane se více a více bála.Jednou,když seděla večer na zahradě přemýšlela proč se jí to muselo stát.Najednou se na nebi objevilo plno hvězd v nějakém tvaru.Lekla se a utíkala domů.I ,když na boha nevěřila volala o pomoc.´´Bože proč se mi tato věc stala proč?´´.Najednou ji přišel e-mail.Otevřela jej a nevěřila svým očím.V e-mailu bylo napsáno.´´Co nechceš ,aby se ti stalo vždy se obrátí proti tobě a bude se ti to stávat dokud se toho nepřestaneš bát.´´Jane naskakovala husí kůže,ale přece jí to nedalo.Začala nad tím přemýšlet a snažila se vytesnit ze své paměti to co se jí stalo minule a ještě na další věci,kterých se bála.Opravdu to fungovalo.Večer si sedla a děkovala za to,že jí ten kdo poslal ten e-mail pomohl.
Autor delfinka1710, 27.11.2010
Přečteno 254x
Tipy 5
Poslední tipující: A.Ch.D.Illusion, Stavitel mostu přes Rubikon, peggy01, Anjesis
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Má to dobrou myšlenku, moc hezké <3

28.11.2010 08:32:00 | A.Ch.D.Illusion

Co jsem psala do vzkazu, víš. Ale po třetím přečtení možná děkuju.

27.11.2010 22:06:00 | Stavitel mostu přes Rubikon

na to kolik ti je let je ta povídka opravdu strašně moc povedená, ten příběh je fakticky dobrej, jenom jsi to v některých částech napsala trošku kostrbatěji, to ale to se podá, a jak jsen řekla, ta zápletka má opravdu svoje kouzlo, máš mou poklonu

27.11.2010 21:56:00 | Anjesis

je t dobry :-D

27.11.2010 21:29:00 | peggy01

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí