2.12.

2.12.

Anotace: tento den :D

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

http://www.youtube.com/watch?v=wTcHT4zpAGs
http://www.youtube.com/watch?v=t_xGsW3uG68&NR=1
Tak copak se mi přihodilo dnešní den? Skoro shola nic. :D A jsem za to i ráda. Ráno jsem vstala v 7:30 asi a pak jsem zapla počítač a pořád si říkala mám čas, začla si tisknout věci do školy až jsem zjistila, že to asi začínám nestíhat. Jelikož se blížilo 10 hodině a mě hodina začínala 10:50. Stihla jsem nakonec tramvaj co jela 10:32 a šla na volejbal, tam jsem si zahrála superně mé družstvo vyhrálo asi 4 a to druhé to nakonec otočilo až na konci hodiny kdy vyhráli asi dvakrát. Co pak? Pak mě čekal oběd v Menze. Vepřo plátek na kari s rýží. Jako bylo to fajn jídlo, ale to kari tam nešlo vůbec cítit. Poté jsem si šla do knihovny vypůjčit a vrátit knížky. Jakmile se schylovalo k půl 16 tak jsem vyrazila na trolejbus směr Slezká Ostrava vstříce Biologii. Odevzdala jsem panu profesorovi seminárku a vyslechla si přednášku. Po přednášce jsem jela 108 trolejbusem, kde na Husových sadech nastoupila spolužačka Romča, tak jsem pobyla ještě chvíli s ní ve Futuru a pak jsem šla na nejlepší Zumbu ;). Boží cvičitelka tak nejde nic jiného dodat, že se pro mě začíná Zumba stávat drogou. :D ;) Ale je boží, protože i když se člověk u toho zapotí je to jistá vzpruha vzchopit se a jít dál. Tak takhle bych popsala dnešní den, teď tady sedím poslouchám písničky a zachvíli půjdu asi spát, jelikož mějte volejbal a poté si běžte zacvičit zumbu je to namáhavé, ale člověku se strašně moc uleví od starostííí. Tak už se těším na další tyto hodiny strávené s tímto tzv. cvičením. ;)
Autor Nikolka, 02.12.2010
Přečteno 289x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí