6.12.

6.12.

Anotace: dnešek

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

http://www.youtube.com/watch?v=emHrsJ93Sr0
http://www.youtube.com/watch?v=gKRX6zGoUK4&feature=related

Dneska byl sice podle kalendáře Mikuláš, ale ve škole nikdo na to nebral zřetel. Psaly se dvě písemky, a já je asi obě napsala špatně :-/ moc mě to mrzí, ale co už snad dám ty opravné. Musím si to říkat. Teď tady sedím a čekám jestli brzy odejde kamarád od mé spolubydlící, protože tady. Zítra píšem další písemku z matematiky a ve středu máme jen seminář a přednášku z mé oblíbené osobnosti a její rozvoj. Už se těším moc na paní profesorku. ;) Za chvíli půjdu asi spát a co vy?? A co vůbec přinesl vám něco mikuláš? Mě jo včera a docela dost věcí. Tak třebas zítra ;) dobrou nocku. Snad budu moct jít brzy spát ;)
Autor Nikolka, 07.12.2010
Přečteno 318x
Tipy 3
Poslední tipující: carodejka, CULIKATÁ
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmmm...někdy to prostě nevyjde, jak by si člověk přál ale máš další šanci a věřím že si testy opravíš, zobni si z Mikulášské nadílky a nalaď se na další den do pohodičky, budu ti držet palce.

08.12.2010 00:14:00 | carodejka

Mně nakonec přece navštívil a dal mi,ale až pozdě večer krásné bižu.náušničky s modrým kamínkem ke kukadlům.A modrý Mikuláš mi daroval lízátko s kytkou,perníky a mandarinku:)).A právě mlsám brusinky:))-mňam:).Dobrou Niki.

07.12.2010 16:52:00 | CULIKATÁ

mě přinesl čoko-medvěda :)

07.12.2010 01:05:00 | blue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí