9.12. 2010

9.12. 2010

Anotace: boží dnešek :D

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Tak už jsem tu skoro dlouho nic o sobě nenapsala. Za prvé nebyla chuť a za druhé ani moc čas. Jelikož jsem pilně studovala na biologii člověka. Takže pohoda no. Dneska se ten test psal a měla bych mít 4 body. Přesně tolik, co mi chybělo. Už konečně nebudu lidi kvůli ní otravovat. Až v lednu bude zkouška složená ze dvou. První ústně a pak písemně a to dva okruhy a celkově 110 otázek :D . No nic moc lehké to asi nebude, protože budeme mít ještě zkoušky z matematik a já budu mít zkoušku ještě z Osobnosti a její rozvoj. No, ale na tu se třebas těším. Zítra mě zkouší angličtinu speaking. Bude to sranda zase. Máme strašně fajnou učitelku, aktivní a energickou, prostě boží. A pak se pojede domů, kde v pááááteek vypínám a neučím se. Joooo na tento den se těším. V sobotu se budu učit a v neděli jdem na oslavy babičky. Má svátek. Danuše no sice to slaví na Danu, ale co dělat, když už není v kalendáři :D . Tak já ještě budu odpočívat a pak půjdu dělat hají a ráno ještě do školy a pak pohůdka. Jupí.
Autor Nikolka, 09.12.2010
Přečteno 329x
Tipy 3
Poslední tipující: CULIKATÁ, carodejka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Niki-všechno nejlepší babičce Danuši slavené na Danu a Tobě přeji,ať Ti vše vyjde k Tvé spokojenosti:)

11.12.2010 15:16:00 | CULIKATÁ

jasně. na tom není nic špatného pochválit sama sebe. když to nikdo jiný neudělá.... já se zase dneska pochválila, protože jsem zjistila, že jsem napsala zápočet ze speciální pedagogiky. a to jsem předtím měla naprosto vymeteno (teda aspoň ten pocit)
takže i já gratuluji k úspěchu =)

10.12.2010 21:20:00 | Zdenka S

Jsem moc ráda že se ti vše tak pěkně vydařilo , ostatně jsem to předpokládala, jsi šikulka, měla by ses vždycky po takovém úspěchu pěkně pochválit, něco si dát dobrého , usmát se a říci si...jsem to ale šikulka, není proč být ve stresu, protože jsou vždy jen dvě možnosti a pokud se to nezdaří, vše se tá opravit. Moc pěkně jsi zde vypsala své pocity, přeji ti hodně úspěchů, pěkný pátek a doma odpočívej a nemysli na školu ani na učení, jdi někam na procházku či za zábavou, prostě se vyřádit, ventilovat a to moc pomáhá, tak hezký víkend.))

09.12.2010 21:36:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí