Podstata života 6

Podstata života 6

Anotace: Smysleny pribeh ..... o vztazich ......... 6díl

Sbírka: Podstata života

Celej den sem byla doma s Rinkim a psala úkoly do školy a pak chvíli brouzdala na netu.Pejsek skoro celej den prospal v novym košíku.Taky jsem si uklidila.Bylo už třeba dát to doma do pucu.Po rozchodu s Hanesem sem na to neměla chuť a ani náladu a taky to tu teda podle toho vypadalo.

Večer se konečně břiblížil a já se šla připravit než pro mě Strify přijede.Byli jsme domluvený na půl sedmou.Musel tam být včas aby se stihl připravit na vystoupení.Byla jsem nervózní za něj už teď.A taky zvědavá na ty jeho kámoše s kterejma se seznámím po koncertě.prej se to půjde zapít.Tak doufám, že bude co.

Zvonek se rozezvoní ještě před půl celkem se leknu.většinou chodí přesně.Rinki začne štěkat u dveří.Tak teda vylezu z koupelny s řasenkou v ruce a jdu ke dveřím otevřít.
" Ahoj. Koukám, že nestíháš."
" Hoj, já stíhám, ty si tu dřív."
" Já myslel, že budeš čekat a nervovat se kde sem tak dlouho a ty si úplně klidná.A ještě nestíháš."
" Hej.Povídám, že stíhám mám to krásně rozvržený."
" Já koukám." Praštim ho lehce a jdu si domalovat oči do koupelky k zrcadlu.Strify jde za mnou s Rinkim v ruce.

" Když jsem hotová otočím se a jdu do pokoje se převlíct.Strify si mezi tím sedl do obýváku na gauč a hraje si se psem.Aspoň ho utahá a nebude tu kňučet.
" Tak co tomu říkáš?" Otočím se dokola, když vejdu do obejváku.
" Nádhera.Tobě sluší všechno.Tak můžem jít?"
" Jasný." Ještě teda odnesu Rinkiho do košíku a zavřu dveře od pokoje aby neutekl za náma.Pak se vezmem za ruce a razíme k autu.

Cesta netrvá dlouho je to jenom kousek.Strify mi zabrzdí skoro před vchodem a podá mi lístek a VIP cedulku abych se dostala pak za nima do zákulisí.Ještě můžu v klidu jít mezi fansky, protože o našem vztahu nikdo zatím neví.Se Strifym si dáme poslední pusu a já se du zařadit mezi nedočkavé fanynky. musím říct, že takovej nával jsem nečekala.Je plno.A ještě některé se ani nedostali.No jsem na ně zvědavá.
Stoupnu si do první řady a čekám než to začne.Vedle mě stojí docela dvě vysoké blondýny a vypadá to, že se začnou prát.Hádaj se která má lepší výhled a kde budou kluci na pódiu stát aby na ně dobře vyděli.Z toho jak je poslouchám maj o klukách slušnej přehled a jedný se líbí Yu a té druhé můj Strify.Sama pro sebe se usměju.Jo kdybys holka tak věděla.
Konečně se zhasne a začne hrát hudba.

První se objeví v záři světla bubeník, tedy Shin.Fakt zajímavej účes a je opravdu hodně vysokej jak Strify říkal. Další se objeví basák Kiro.Sympatickej klučina.Poté klávesysta Romeo a Strify s mikrofonem.Poslední se ukáže jejich kytarista a já dostanu málem infarkt. A nejsem sama Yu kterej projíždí první řadu s fanskama mě taky zahlídne a nevěří s vým očím.
To snad ne.Tak on se kamarádí se Strifym no už se těšim až zjistí že s ním chodim teda pokud to už neví.To by mě docela naštvalo, ale nevypadá na to že by něco věděl.To by asi nebyl překvapenej.Tak tohle je silný kafe.

Radši z něho odtrhnu pohled a začnu vnímat hudbu.Taky zjistím, že Yu v úleku přestal hrát.Strify do něj musel drcnout aby se probral.Fansky maj z toho ohromnou srandu a já se mu musím taky smát.Sice mi není příjemnej jeho pohled kterým mě už asi 4 písničku sleduje.Dělám, že ho nevidím a užívám si to.Chvilkama se můj pohled setká se Strifyho, vždycky se na mě něžně usměje.
Je vidět, že má Strify ohromnou radost.
Úplně září.Aby ne první koncetr a maj vyprodáno.Fansky ječí načením až mi zalejhaj uši.ty dvě pipky vedle mě sou otřesný.Sice už neječí na sebe a ani se nestrkaj, ale ječí jména kluků.No a sou bez sebe když se Yua nebo Strifyho pohled stočí mím směrem.Asi maj pocit, že koukaj na ně.

Koncert utekl podle mě děsně rychle.Holky si vydupali ještě přídavek a tak se protáhl asi o 20minut a pak kluci odchází do zakulísí.Měla bych jít taky, ale nechce se mi tam jít.Setkání s Yuem nebude příjemné.A Strify pravděpodobně neví, že se mi dva známe …ach jo.Co teď?
proč jsem se víc neptala na ty jeho kámoše třeba bych dřív přišla na to že Yu je vlastně můj bejvalej.A nebo jsem se aspoň mohla zeptat na jejich skutečná jména.no jo, stalo se, ale cop teď se mi tam vůbec nechce a Strify na mě bude čekat.
Nic hlavu vzhůru de se do boje.

Seberu všechnu odvahu a jdu k ochrance aby mě pustila za klukama.Ukážu jim kartu VIP a po jejich kontrole vejdu do dveří.
Projdu dlouhou chodbou a zaklepu na dveře s nápisem Cinema Bizarre.Příde mi otevřít Kiro a ze vnitř jsou slyšet docela naštvané hlasy.jako by se někdo hádal.Když mě kiro uvidí tak mě sjede pohledem.

" Ahoj myslím, že nejni teď vhodná chvíle jít si pro podpis."
" Ale já si nejdu pro podpis.Já jdu za Strifym."
" Počkej ty seš Christýna viď?"
" Jo to jsem."
" No tak tu máš asi problém." Řekne a divně se na mě šklebí.
Autor Klira_VK, 11.12.2010
Přečteno 356x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí