Někdy raději si nepřát vědět výsledky,protože to pak srazí více.

Někdy raději si nepřát vědět výsledky,protože to pak srazí více.

Anotace: 28.12.

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Každým dnem jsem čekala už od minulého týdne, kdy budou výsledky mého opravného testu. Dneska jsem se konečně dočkala. Jenže, co se nestalo. Hodilo mě to zase na dno a na má bolavá kolena. Proč, protože ten opravný test byl k ničemu. Ach jo. Napsala jsem jedné osůbce, a doufám, že mi to znovu vysvětlí. Protože to budu potřebovat procvičit od začátku. Dneska jsem se zařekla, že se budu učit, proto jsem si očíslovala skripta podle otázek ke zkoušce z biologie a začínám si opakovat určité věci ke zkoušce z ní na tu písemnou aspoň. Semtam to proložím i tou popisnou anatomií a vemu si občas i tu osobnost. Matematiku hlavně tu Algebru, kterou vůbec nechápu nebo spíše potřebuji někoho, aby to se mnou prošel znovu od začátku tak si nechávám na později. Doufám, že ten můj človíček si najde čas a na chvíli na to se mnou sedne. :-* snad se mi poštěstí. Protože teď je mi opravdu mizerně, ale zvedám hlavu a říkám si, život jde přece dál, jedním nezmarem to nezkončí. Poslouchám Ludovica Enaudiho a učím se biolu. Tak na mě můžete všichni myslet ať mě to dobře dopadne. ;) Děkuji.
Autor Nikolka, 28.12.2010
Přečteno 350x
Tipy 1
Poslední tipující: blue
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí