Hrátky noci na spodní ženské toaletě

Hrátky noci na spodní ženské toaletě

Anotace: Sen. Fikce

Bezkonkurenční. Sobotní noc. Kvalitní odvazová hudba a ostře rozpitý večer. Hospodou se rozlévající dým v potemnělém svitu malých diod. Temný anděl přichází. Smyslná ze snové noci města Hříchů. Probleskla mi vzpomínka ve které se naše oči střetly. Ty oči - třpytivě oslnivé smaragdové kameny. Temně podmalované, jiskřivě dýchající duhovka, jak sebevědomě na mě kouká. Tvé plné rty. Přitiskly se k mým a já v tvojí temnotě našel světlo.
Vracím se v paměti k počitku, kdy přejíždím po tvých tvých slastných hadích legínách. Usmívala ses na mě, nějak jsem věděl, že to máš ráda. Ani v těch nejsprostějších snech by mě nenapadlo, že jsi až tak zvrácená.
Už tehdy v buse jsem si říkal jak šíleně moc tě chci a netušil, že si opravdu tak šílená jak jsem se domníval. Přitažlivě šílená. Řekl jsem ti:„Jsi nádherná, zbožňováníhodná a sexy!“ S těmi nemravně vyhlížejícími návleky na rukou, co vypadaly úžasně. Sexy sametově černý účes.
Jak nestydatě, nestoudně, necudně(všechny ty zlé vlastnosti na tobě obdivuji) stáhla ty kalhoty, vzala sis mě nezdrženlivě, vedla si mě jako sexuální oběť. Tak zkušeně si ho držela. Ten povýšený pohled...okouzlující. Blafala jsi, Sála jsi ho, andělsky na něj slinila královsky ho kouřila - jsi punková princezna, princezna kuřby...Božská. Nejpikantnější bylo přirážení do tvých úst jako do tvého lůna, tak nezbedně jsi to provedla, a já ti to tam darebácky do té pusinky cpal...
Nejvíce jsi mě ohromila s tím že si na něj sedneš a budeš se nabodávat na tvou rozpustilou kundičku. Bez ochrany, bez ničeho. Naostro a na divokou jízdu.
Autor Happyyz, 16.01.2011
Přečteno 333x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí