Touhou znásilněná

Touhou znásilněná

Anotace: Byla příliš mladá na to, aby se bránila. Alespoň si to myslela...

Vždycky jsem si přála být stejně dospělá jako mé starší sestry. Holit si nohy, malovat se, barvit si vlasy. A taky prožívat všechny ty krásné vztahy. A když přišla móda internetu, nebylo těžké si toho všeho dopřát. Návody, jak se zkrášlit a seznamky mě naprosto omámily.

Bylo mi 14 a nějakou tu pusu už jsem měla za sebou. Rodiče odjeli na dovolenou a své dvě dospělé a jednu dospívající dceru nechali doma. Jak se říká, koucor odešel, myši mají pré. Sestry si zpakovaly věci a celý týden se doma neukázaly. Občas přišla sms, jestli ještě žiju. JE MI FAJN. To jako odpověď musí stačit. Přeci jim nebudu psát, jaké je to bez nich blaho?

Rozbila jsem prasátko, něco málo vyšťourala z tátových kapes, přejela jsem rty sestřinou rtěnkou a navlekla se do jejich, o čtyři čísla menších, kalhot. Její triko s hlubokým dekoltem krásně vystihovalo mé vyvinuté poprsí ve vývinu. 4 hodiny ráno. Měla jsem dvacet minut na to, abych došla na vlak. Na internetu jsem poznala 30 letého chlapíka. Štíhlý blonďák s vlasy plné vlnek. Povoláním psycholog. Nebylo nic lákavějšího a k jeho návštěvě jsem se nenechala dlouho přemlouvat.

Pravda, fotky trochu zkreslují. Byl o půl hlavy menší a vlasy měl zacuchané do podivných vln. Jméno Freud mu neříkalo nic. Ale já se cítila světoborně a ochotně jsem se nechala opíjet něčím, co bylo sladké a cítit alkoholem. Ze společné návštěvy zoo si toho moc nepamatuju. Z návštěvy jeho bytu si napamatuju nic. Vzpomínky se začínají rojit až ve vlaku, s bolestí v podbřišku a krví v kalhotkách. Do háje!

Týdny nejistoty, jestli to dostanu, mě však nezastavily v tom, abych se probírala horami mužů, kteří se sladkými slovy nabízeli na všech stránkách seznamek.

Nakonec jsem s jedním skončila. Na pár let. Obyčejný kluk s bystrým pohledem. Zdála jsem se mu krásná. První rande probíhaly romantickými procházkami. K rybníku. Ke starému hradu. Na večeři. Další probíhaly hodinami v posteli. Sex... sex... SEX!

Rodičům se líbil. Nesnášeli namachrované frajírky, které si domů vodila sestra. Obletovali ho. On mě však den ode dne začal obletovat méně. "Jsi tlustá! Hýbni tou svou tlustou prdelí!" Když jednou objevil lékařský záznam, kde byla uvedená má váha, o dvě kila vyšší než jsem mu tvrdila, vyletěl málem do oblak. Musela jsem šlapat na kole desítky kilometrů a neustále poslouchat, jak jsem pomalá. Neřekla jsem mu na to nic. Brečela jsem si o samotě do deky a začala jsem se vyhýbat zrcadlům. A taky jsem jedla a jedla. Hodiny v posteli se zkrátily na minuty. Až vymizela veškerá touha mezi námi.

Z počátku jsme kolem sebe chodili, neměli jsme si co říct. Večer jsme vedle sebe ulehli a ráno zase vstali. Až jednoho večera se v mém milém opět rozežhnula touha. Ve mně ovšem ne. Mlč, ty tady nejsi důležitá! Křičel můj mozek, zatím co se tělo odevzdávalo. Odevzdávalo se několik nocí. Ale pak začalo stávkovat. Marně. I přes velkou bolest stažené pochvy pronikal jeho penis do mě. Mnoho nocí. Nestačilo říct ne. Nestačilo se schoulit do klubíčka a schovat pod peřinu... Noc co noc. Jen nekřičet! Jen neplakat! Jen se nenechat zlomit.

Nakonec mě zachránila jeho vlastní nevěra - sex s krásnou holkou, která byla podle jeho představ, vychrtlá a aktivní. Po všech stránkách. Už mě nepotřeboval. Stačilo mě jen odkopnout.

A mně se konečně ulevilo. Na duši.

Tělo se chvíli zotavovalo. A když se zotavilo, vyslalo signál duši.

Žádné hodné hochy, žádná bystrá očka. Svalovci, borečci, nagelované vlasy... Chlapi na jednu noc. Střídala jsem jednoho za druhým. Musela jsem si dokázat, že na to mám. Já přeci nejsem tlustá! Jsem sexy, jsem dost sexy pro sex! Co noc, to jiný muž. V návalu emocí při vyvrcholení dokázali říct ta nejhezčí slova. Balzám pro mou duši.

Potom jsem se zamilovala. Našla jsem zpřízněnou duši. Hodného chlapce s krásnýma očima. Ze začátku bylo všechno, jak má být. Romantické procházky. K rybníku. Na hrad. Na večeři. Hodiny strávené v posteli. Rodiče si jej oblíbili. Ale pak...

...

Začala jsem si připadat tlustá. Nemožná a ošklivá. A místo abych to překonala, přestala jsem o sebe dbát úplně. Kila šla nahoru o deset čísel. Vlasy potřebovaly nutně nabarvit, pleť osvěžit... Opadla ze mě veškerá touha. Ale z mého milého ne.

Pořád mi opakoval, jak jsem krásná a že na mě nic ošklivého neshledává. Nevěřila jsem. Snažil se přenést na mě svou touhu, ale marně. Každý jeho dotyk se pro mě proměnil v noční můru. Jeho ruce a jeho ústa se měnila v něco, co mě děsilo kdysi dávno...

V něco, co mě děsí dodnes.
Autor Agnesita, 16.01.2011
Přečteno 532x
Tipy 8
Poslední tipující: Pythonissa__, Chechtalka, Ledová víla, M.A.K., Hazentla
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ehm.. to jako fakt?

28.06.2011 16:50:00 | Linushka

Nemám slov a ani dechu...
ST!!

06.02.2011 03:40:00 | Pythonissa__

poměrně dost hodně strašidelný příběh..

17.01.2011 14:28:00 | Hazentla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí