Můj všední, nevšední život 2.část

Můj všední, nevšední život 2.část

Anotace: živoot plynee dáál

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Dneska je 22.1. Je pravda, že jsem tu už nic dlouho nenapsala. Protože 19.1. jsem měla zkoušku a to z biologie člověka, ale nakonec jsem ji zvládla za 2. A navíc jsem si našla klučinu, do kterého jsem se zamilovala podle toho, jak to teď se mnou vypadá. Už se nemůžu dočkát pondělí a na to, co jsme si vše slíbili, že budem dělát. Půjdeme do čajovny a budem tam spolu, aspoň nějaké menší odreágování před dalšími zkouškami. Už budou poslední. Dostala jsem od Honzíka plyšovou kočičku a od mojí takzvané sestřičky Zuzky jsem dostala plyšového lišáka a od kamaráda Artura medvěda.Všichni jako vždy dostali své jméno. Lištička se jmenuje Tuláček, kočičku oslovuji Tygříku a medvěd se jmenuje jako ten kamarád Artur ;). No jsem prostě občas jako dítě no, ale člověk to má v sobě ukryto ve své osobnosti. Já to vím, tohle jsem se zrovna učila na zkoušku do osobnosti a její rozvoj. ;) ;) Ale už se těším až budou za mnou i ty zkoušky z matik. No za námi spíše, přeji všem ať už to máme hotovo. A ať pak můžu vyrazit do Havířova za Zuzkami a mamčou od Zuzkou, Jančou, která měla nedávno narozeniny a já ji přála jen přes Zuzku. Tak to chci vše oslavit najednou. Ale ráda bych, kdyby Zuzce vyšlo i to, aby se za mnou stavila taky ona do Frenštátu. Moc ráda bych ji to tu ukázala. Ale uvidíme, jak ji to čás dovolí. Zítra jedu doučovat klučinu matiku. Tak i brigáda se našla. Prostě se mi zatím daří. Což je paráda. Musím to zaklepat na dřevo, ať to nezakřiknu.;) Tak třeba někdy zase napíšu pokračování s číslem 3.
Autor Nikolka, 22.01.2011
Přečteno 393x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

na piste-povidky.cz existuje tzv. deníček, možná by to pro tebe bylo tam lepší.

23.01.2011 11:40:00 | nerozhodná holka v mezidobí bez majáku

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí