Viac ako láska...

Viac ako láska...

Anotace: ... SM láska...

V tmavom lese sa vynáral v diaľke starý polorozpadnutý dom. Kráčala som s mojim oddaným otrokom smerom k domu, ťahajúc ho za obojok, ktorý mal pripevnený okolo krku, zo zaviazanými očami, aby nevidel kde smerujú jeho kroky. Jeho tep bol rýchly, bol veľmi vzrušený. Neustále zakopával o konáre, počul len lístie, ktoré mu šuštilo pod nohami. Cítil len chlad, ktorý sa do neho vnáral čoraz viac. Pristúpila som k dverám domu, strčila kľúč do zámku a otvorila ťažké drevené dvere. Môj otrok znova zakopol, neupozornila som ho na schody, ktoré viedli do veľkej, studenej a vlhkej miestnosti. Spadol na zem, prosil o milosť. Namiesto toho som ho silne zdrapila za vlasy a rázne povedala, že nemá žiadne právo hovoriť na svoju Pani. Ostal ticho a sklonil hlavu. Nechala som ho chvíľu na kolenách, vrátila som sa s koženými putami. Silne som mu zviazala ruky za chrbát, chytila obojok a kráčala s otrokom do stredu miestnosti. Do ruky som zobrala nôž, roztrhala mu tričko, rifle, boxerky. Jeho vták bol tvrdý, žilnatý, prekrvený, stál ako šíp smerom dopredu. Roztrhané veci som hodila do kúta v miestnosti. Môj otrok zostal v miestnosti sám, kľakol si znova, tento krát nahý na ľadovú zem a čakal na svoju Pani.
Prišla som k nemu až o 30 minút, klepal sa zimou. Oproti jeho hlave boli umiestnené železné reťaze, na ktorých boli upevnené tvrdé laná. Karabínkou som ho spútala o laná tak, aby bol stále na štyroch, ruky mal pred hlavou, nohy roztiahnuté na maximum a spevnené lanami tak, aby nebol schopný akéhokoľvek pohybu. Do úst som mu strčila čo najväčší roubík, aby som nepočula jeho žalostný krik, len jemné vzdychy. Uchopila som kožený bič a dala otrokovi nečakane prvú silnú ranu na zadok. Nasledovalo nekompromisne ďalších dvadsať rán. Otrok sa začal klepať ešte viac od zimy, jeho telo sa zvíjalo od bolestivých rán a z úst mu tiekli sliny po celej brade. Zozadu som mu bičom ešte viac roztiahla nohy, lano sa mu zarývalo do kože. Dostal ďalších 5 rán, ale tento krát medzi nohy. Chcel ísť preč, cítil hroznú bolesť, zároveň chcel vytrvať a byť pri svojej Pani. Odišla som z miestnosti a nechala opäť svojho otroka samotného, tento krát hodinu.
Po hodine som vošla do miestnosti, držala v jednej ruke vedro ľadovej vody, v druhej ruke ďalšie vedro, v ktorom bol pálivý tekutý vosk. Otrok čakal, ani sa nepohol. Ruku, na ktorej som mala ochrannú rukavicu, som vložila do pálivého vosku a vosk priložila na jeho zbičovaný zadok, chrbát, stehná. Pálilo ho to, kmital sa, lano sa mu zarývalo ešte viac a začalo mu vytvárať krvavé podliatiny na zápästí a nohách. Keď trošku prestal, znova dostal niekoľko silných rán po zadku a na ne hneď začal tiecť tekutý vosk. Ťahal sebou, skučal ako pes. Prišla som k nemu, hladila som ho po tvári a on prestal. Zobrala som druhé vedro s ľadovou vodou a v nečakanej sekunde vyliala celý obsah na neho. Zľakol sa, spadol na lakte, nemohol sa nadýchnuť a znova zostal sám na hodinu.
Hodina prešla, ja som vstúpila do miestnosti v čiernom korzete a s vysokými latexovými čižmami po kolená, na 10 centimetrových špicatých podpätkoch. Odpútala som otrokovi nohy, ruky od lana a dala dole roubík. Ruky som mu znova spútala za chrbát, aby nemal možnosť s nimi čokoľvek robiť. Pritiahla som ho k sebe, sadla som si na stoličku, roztiahla nohy, on pokľakol. Hlavu som mu strčila medzi nohy a prikázala mu, nech začne čo najšikovnejšie lízať a nech neprestane, pokiaľ nebude cítiť, že sa jeho Pani sťahuje od orgazmu. Bol nadržaný, jazykom sa pohrával s jej klitorisom, vnikal do nej, sál ju, hryzol. Položila som mu nohy na ramená, prekrížila ich, pritiahla ho k sebe ešte viac, aby nemal možnosť uniknúť. Po pár minútach som ucítila, že všetko vzrušenie vo mne sa nahromadilo, sťahovala som sa, vo vnútri mi všetko vybuchlo. Môj otrok mi poskytol dokonalú službu.
Pozrela som sa na neho, dala mu dole šatku, aby videl svoju Pani. Znova mu stál ako svieca, vedela som, že túži po mne, ale poprosil ma, že potrebuje ísť na záchod. Namiesto odpovede dostal facku a prinútila som ho, aby si potrebu urobil na mne. Poslúchol a za chvíľku som cítila jeho horúci moč na svojom čiernom korzete, ktorý mi stekal všade. Uchopila som jeho vtáka, stlačila ho silne, aby prestal čurať na mňa, ale aby potrebu dokonal vo mne. Vnikol do mňa dravo, ja som cítila ako jeho tvrdý vták ma začína ošukávať, jeho moč do mňa tiekol, miešal sa s mojou šťavou, naše telá sa kmitali v rovnaký rytmus, potrebovali sme jeden druhého. Onedlho sme explodovali, otrok do mňa vystriekal všetky jeho zásoby semena a ja som tiekla dole nohami. Zadýchaný otrok ma poprosil o vodu. Nasledovala ďalšia facka. Ohromený otrok padol na zem, prišla som k nemu, sadla si mu na tvár. Jediné, čoho sa mohol napiť bolo jeho vlastné semeno. Po vylízaní, opätovnom vyvrcholení som sa postavila a išla preč.
Po nejakom čase som sa vrátila, zaviazala otrokovi oči, aby nič nevidel, spútala som ho rovnako o laná, ako na začiatku. Pripútala som si okolo pásu umelého vtáka a riadne ho pripevnila. Podišla som k otrokovi, na ruku si napatlala trochu gélu a začala sa mu hrať s jeho dierkou. Strkala som do neho striedavo prsty, pridala som, dávala som do neho dva, tri, štyri prsty, nakoniec som pridala aj piaty. Bol krásne uvoľnený. Popritom, kedy som ošukávala prstami jeho prdelku, honila som mu vtáka, chytala za gule. Zrazu som prestala, prsty som dala preč a začala ho ošukávať s umelým penisom. Bol prekvapený, napriamil sa a prijímal moje dorážanie na jeho tele. Chytila som ho celou silou za vlasy, laná sa napriamili a spôsobili mu krvné podliatiny, ale on nevnímal. Cítil len vzrušenie, bol naplnený, hlava sa mu točila a prial si, aby to neprestalo. Ja som neprestávala, škrabala som ho celom chrbáte, šukala som ho ako o život a on začal nepríčetne kričať. Vystrieklo z neho semeno, bez toho, aby sa sám seba, čo len dotkol. Vytiahla som z neho „môj“ umelý penis, po ruke som mala britvu. Otvorila som ju, pevne držala, chytila otroka za rameno, urobila asi 10 cm ranu a šialenstvo pokračovalo...
Autor SarahAnit, 31.01.2011
Přečteno 783x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí