Denník blázna - Krásna bolesť

Denník blázna - Krásna bolesť

Anotace: keď myšlienka na teba, tak krásne bolí...

Na začiatok, som len úplne normálny blázon. Schizofrenický blázon, ktorý sa nevie vysporiadať so svojím životom. A dôvod? Jedno ružovo-vlasé čudo. No čo vám budem hovoriť, je to najúžasnejšie stvorenie pod slnkom, no vlastne bolo. A to je tá príčina. Keď zomrel, zrútil sa mi celý svet. Od tej doby žijem v tej najstrašnejšej agónii akú si človek nedokáže ani len predstaviť. Noc čo noc sa utápam v bolestiach a slzách, deň čo deň ma prenasledujú rôzne výjavy ktoré nedokážem odohnať, alebo nechcem ? Deň čo deň sa dobrovoľne mučím a týram. Dokážete si predstaviť takto žiť už 12 rokov ? No vlastne keď sa to dá nazvať životom. Je to skôr pomalá smrť ktorá ma užiera z vnútra a nikdy nepominie. Každú sekundu prežívam nesmierne bolestivé muky ktoré pocítim keď na teba myslím. Je to pocit ako by ti do srdca vrážali jeden nôž za druhým, ale je to nádherná bolesť, pretože to bolí vďaka tebe. Budem šťastná s každou jazvou, ktorá mi pripomenie ako strašne mi chýbaš.
Keď toto hovorím, myslíte si že som blázon, a ja sa nebojím priznať že tým bláznom som...
Autor Claudia Galliardi, 25.02.2011
Přečteno 246x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí