Poslední tanec

Poslední tanec

Anotace: ,,,

Poslední tanec
Zasáhl paprsku osud který nás rozdělí na závějové částice jejíž věčným osudem je být olejem ticha věčnosti.Teď má vteřina cenu zapadajícího slunce,které již nikdy nevyjde.Nad námi se stahují vlny loučení.proč mě tvé oči bolí,tvůj pohled ohně se změnil na tenký vodopád unášejícího slunce.Tvůj dotek spaluje všechnu vášeň u tyče soužití.Prý ,že se vrátíš a do hebkých květin mě omotáš stříbřitým břitem.Věřím ti miluji tě sbohem lásko má.Znovu nastal ten den kdy se naše rty spojí a vytvoří průzračnou energii zamrzlých věků.Každou chvíli už zas budu v tvých rozjímajících kapkách.Jsi tu zářivá tma omotává tvůj hebký obličej hvězdou křišťálů a já se v tobě vznáším.Ke slunci jsme se spolu vznesli ,ale ty jsi mě pustil a já spadla do hladovějící jámy i s tvými dalšími slzičkami které jsi do hlíny ponížení zahrabal.Výčitky zde neplatí,pravidla jsou zbytečná jen ty a já.Perly mi po tvářích stékají přímo k tobě,do bezesných dní.zaplatíš za svou zradu,za to že jsi zabil naši lásku,zato co mi tě bude připomínat.Jdi a neotáčej se ,jdi a zapomeň na mě.Růžový olej na bolavé rány je zbytečný.Došla jsem na kraj hory tady není bolest,výčitky není tu nic.Zde se mi vyhojí mé rány,hebký mech zpátky zahladí a mé srdce hřející masáží čerstvého lesa vyléčí ten nejlepší lék na rány ,čas ,čas všechno přemůže dřív nebo později.Dnes už jsi za temnou mlhou na když na ni položím svůj prst se rozplyne v jehly růžového sametu posledního tance.
Autor Lukika, 18.11.2004
Přečteno 888x
Tipy 2
Poslední tipující: KockaEvropska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No,tak to je prostě bomba!Fakt škoda,že nepíšeš nic delšího a s dějem,protože tohle by se do nějaké povídky hodilo,jako perfektní citově popisná pasáž,která by hodně lidí poslala do kolen.Moc hezký,fakt moc.

02.12.2005 15:09:00 | Infinitus

Tahle povídka se ti vážně moc povedla. 100%.

30.09.2005 08:42:00 | Erybeth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí