Můj všední, nevšední život 3.část

Můj všední, nevšední život 3.část

Anotace: život plyne pořád a kam se ubírá?

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

http://www.youtube.com/watch?v=oIRY_nj3NOw&feature=bf_next&list=PL97C2BCEC55EEA72F&index=6

http://www.youtube.com/watch?v=N8XXcDUrdVk&feature=bf_next&list=PL97C2BCEC55EEA72F&index=7

Ráda bych vás všechny pozdravila ti, co tohle budou číst. Takže ahoj či dobrý den.
Už dlouho jsem zde skoro nic nenapsala a to z jednoho prostého důvodu no možná ze dvou. Jedním je časová vytíženost a zaneprázdněnost, jak kvůli školních úkolů, či dalších jiných věcí. Dalším důvodem je i chuť zde psát. Spíše tu chuť mám, když se mi daří skvěle a vyloženě radostně, šťastně a nebo na druhou stranu, když je nálada pochmurná a taková depresivní asi jako právě teď. Nebudu vám tady psát vše, co se stalo ve škole, stačí, že to ví mí spolužáci a z nich jen ti největší kamarádi. Ty nemít, tak nevím, jak bych to vše co se ve mě odehrává a co se stává teď ve školních lavicích často stává přežila. Jsem moc ráda za ně, že je mám, a že si mě váží a pomáhají mi nejen z donucení jejich vůle. Ale snad je i ta jejich pomoc z jiného důvodu. Já bych možná neříkala ani snad já v to věřím. Protože už si myslím, že některé znám delší dobu. Jsou to skvělí lidé a fajn kamarádi, ve kterých nacházím oporu a oni zase naopak ji mají ve mně. Myslím, že ti lidé jsou teď to, co mě drží nad vodou a kvůli toho mi stojí žít.Děkuji za vás všechny tomu nahoře. Musím se dát do toho boje ještě více a neutíkat z něj. Protože nemůžu dát najevo to, že by měli někteří lidé lehké vítězství. Ne to není moje osoba. Proto začít více myslet pozitivně bude to správné, začít meditovat či relaxovat chodit dříve spát a trošku nebrat až moc určité věci. Tohle jsou věci, které si teď chci přehodnotit a doteď mi chyběly. A co vy ostatní máte nějaké typy na deprese či nervy a zlost, vztek? Jak se těmto věcem co nejvíce vyhnout, vyvarovat se jim? Přijímám jakékoli rady.
Autor Nikolka, 24.03.2011
Přečteno 339x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

litr rumu

15.07.2011 18:12:00 | Fanosh

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí