Jarní rozčarování

Jarní rozčarování

Anotace: Ani nevím, co dodat...

Zima svědčí dlouhým kabátům.

To jo. To fakt jo.

Nesvědčí však dlouhým ženským nohám, které kabáty halí a vzbuzují v mužích netušené představy. Nesvědčí ani dlouhým mužským pohledům, směřujícících na procházející se ženy kolem nich. Pohledy jakoby nezasáhly přesně zamýšlený cíl. Jak také, když je ukryt pod dlouhým kabátem.

Jaro, to je jako čarovný klíč. Otevírá přírodu i lidská srdce a vášně.

Kabáty, bundy a vůbec to všechno, co zahalovalo ženskou krásu po celou dlouhou zimu, je s jarním sluníčkem naštěstí pryč.

Ženy jsou zase v ulicích a odhalují své půvaby. Jak jsou krásné. A to je teprve Jaro. Venku je pouhých 12 °C. Co uvidíme v Létě? Nááádhera!

Ti dva seděli na lavečce u zastávky MHD a s neskrývaným obdivem se zálibně zadívali na dívku, která se k nim blížila krokem modelky předvádějící sexy prádlo na přehlídkovém molu. Jedna noha vyplula dopředu a pomalu překřížila druhou, minisukýnka se jen nadouvala a pohupovala v bocích,o prsách v bundičce nemluvě. Jen do jejích očí vidět nebylo.

Všimla si jejich pohledů. Provokativně je však beze pousmání míjela, nepřicházela na autobus.Jen za mnou koukejte, jen na mě koukejte, jaká jsem kočka...

Najednou se jí zazdálo, že ji snad pomlouvají. Krásky někdy bývají domýšlivé i namyšlené. Slyší i to, co nebylo vysloveno. Někdy si to prostě přejí slyšet.

Zastavila se, posunula si brýle proti slunci dolů na špičku nosíku, otočila hlavu napůl k nim a sykla: "Nemám ráda, když si někdo dělá za mými zády z mých půlek prdel..!"

Ti dva ztuhli, nic přece neřekli a i když byl tak krásný slunný třetí jarní den, ovál je najednou zase zimní chlad.
Autor Tonyend, 24.03.2011
Přečteno 280x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí