Můj všední, nevšední život 4. část

Můj všední, nevšední život 4. část

Anotace: Další ze střípků mého života

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

http://youtu.be/dgPyHk9MGfI
http://youtu.be/FwhwMFcbl3Q
http://youtu.be/p6DJv3MFtu8

Ahoj, všem

Už jsem zase zpátky po pár měsících, možná zde začnu znovu více publikovat. Proč jsem zde nepsala? Důvody jsou dva a to, že nebyl čas a jako v tom předchozím článku i chuť a nevěděla jsem, co psát. Dneska jsem si řekla, že bych zde mohla něco napsat.
Za chvíli máme už zase zkoušky, proto nervozita stoupá. Navíc patřím do Stavovské unie studentů Ostravské univerzity, která pořádá Majáles Ou, který bude už ve středu příští týden. Takže mám frmol i kolem této akce, protože jsem jedním z hlavních pořadatelů. Ale více se bojím zkoušek, než Majálesu.
Ale když se vrátím ještě k již zmíněné Stavovské unii, tak se dnes dne 19.4. volí nový prezident stavovské unie, uvidíme kdo se jim stane. Protože horkými kandidáty jsem já a ještě moje kamarádka Jarča. Bude to ještě zajímavé. Uvidíme ať zvítězí ta lepší.
A před Majálesem ještě probíhá doprovodný program, kterého se taky zúčastňuji. Navíc začínám psát do školního nově vznikajícího časopisu jako spousta dalších nových členů Stavovské unie, nyní redakční rady. Baví mě to moc a navíc jsem zrovna ve dvojici se Zuzkou již v několika článcích zmiňovaných jako mojí nejlepší kamarádkou. A máme nastarosti rozhovory a profily. Tak už se těším na naší další vzájemnou spolupráci.
A můj osobní život a kluci? To mnoho lidí bude určitě zajímat. Ale nic. Proč, určitě by se ptala většina. Protože mě hodně kluků zklamalo a zvláště teď jeden, který si se mnou hrál. Takže chci teď momentálně pauzu. Možná, až si od toho odpočinu, až se mi to srovná v hlavě, tak zase zájem přijde. Momentálně zájem o ně opadl.
A co ty zkoušky? Ty se přece zvládnou. Musí. Chci přece být paní učitelkou matematiky a výchovy ke zdraví, takže to nesmím tak brzy vzdávat. Doufám, že mě budou i ostatní tak podporovat jako mě podporují do teď. Děkuji jim zase zato. :-*
Autor Nikolka, 19.04.2011
Přečteno 431x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí